Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '10

     
    Kategori
    Eğitim
     

    Ah şu yönetmelikler...

    Ah şu yönetmelikler...
     

    Okullar açılıyor, az kaldı.

    Şimdi benden okul hayatı ve çalışma düzeni ile ilgili bir yazı bekliyorsunuz.

    Yanıldınız.

    İlk yazımda başımıza gelen hatta başımızdan eksik olmayan bir konu üzerine yoğunlaştım.

    Ben lise öğrencisiyim. Okulumuzda Milli Eğitim Bakanlığı’nın koyduğu kurallar gereği erkeklerde saç uzatmak yasak.

    Şimdi ”Ee ne var bunda?” diyeceksiniz, demeyin.

    Ya da ısrar ediyorsanız bu işin mantığını anlatın

    Ben okul dışında da çalışan biriyim. Oyunculuk yapıyorum. Zorunlu olarak saçlarımı uzatmam gerekiyor. Bakanlığın bu kuralına mantık bulamadığım için yetkililerin düşüncelerini insan hakları ile süzmeye karar verdim:

    Yanlışım varsa düzeltin, bizim ülkemizde kadın erkek eşitliği yok mu?

    Madem var o zaman erkeklerin saçlarını uzatmasına neden müsaade edilmiyor?

    Kızlar kısacık kestirebiliyorlar..

    Ne dediğinizi duyar gibiyim, disiplin!

    Saçların uzun olmasının disiplinle alakası nedir onu bilemem ama,

    uzun saça yapılan her muamele kısa saça da uygulanabiliyor. Yani uzun saçlılar “emo“ dur diye bir şey yok : )

    Saç uzatmak bedava olduğu için bunun maddi açıdan bir açıklaması da olamaz. Varlıklı ve yoksul öğrenciyi ayırtmak gibi.

    Demek istediğim benim uzamış saçımın “Muhteşem” eğitim sistemime bir zararı yok.

    Nasıl olalım istersiniz?

    Herkese aynı şeyler öğretiliyor, aynı kıyafetler giyiliyor, erkeklerin saçları kısa….

    Nereye gittiğimiz belli. Herkes aynı yere, tek bir geleceğe. Özel olanlar aynı ya…

     
    Toplam blog
    : 1
    : 352
    Kayıt tarihi
    : 04.09.10
     
     

    16 yaşında büyük işler yaparım. 5 yaşımda tiyatroya aşık oldum ve bu sevda için çalıştım, eğitimler ..