Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Ahmedinejat'la dünürmüşüz...

Ahmedinejat'la dünürmüşüz...
 

başın öne eğilmeseydi ya...


İran Cumhurbaşkanı Mahmut Ahmedinejat'la dünür olmuşuz şimdi haberim oldu.

Sevgili kızımız gelinimiz türbanlı gelinlik elbisesinin ağırlından mı yoksa masumiyetinden mi bilemeyiz, başı önde. İran'lı damadımızın kravatsız gömleği takım elbisesi her nedense fora. Yaka bağır açık İran modası olsa gerek.

Kılık kıyafet bi yana düğünün ilki İstanbul'da oldu ya değmeyin keyfime. Gerisi, büyük düğünün en güzeli ve görkemlisi Tahran'da...

Bi sevindim ki anlatamam. Kız vermişiz en masumundan.

Ahmedinejat bizden kız alınca; 'Türk'ler kahramandır' bile demiş.

Ayyyhhh... Yüreğimin teli titredi. Her bi tel gıpraş gıpraş şeytanlıktan masumiyete dönüştü adeta...

Bizim memlekette "kadının adı yok ki" diyenlerin ruhuna rahmet.

Bu ülkede kadının adı "Masumiyet"

Hem de öyle böyle değil... "Kız evi naz evi" bile demeden 'al takke ver külah...'

Ben masumum!

Sen de masum.

Eminim öteki, beriki de...

Eeeee

Bir söz geldi aklıma; 'Şıh şıh'ı tekkede bulur...'

Bi tane daha geldi...; ' Dünür dünürü, ateş kömürü, muhtar mühr'ü severmiş"

Ne alaka?

Ben sevdim bu alakayı hatta dünürlüğü bile. Kim istemez kızını süper kalite bi aileye vermeyi? Ben isterdim de... Ne kız çocuğum var ne de masumiyeti. Hoş, olsaydı ... ...

Dünür dünürü, ateş kömürü, muhtar mührü severmiş.

Bende kaşına kaşına yazmayı...

Bana ne dünürlük filan?

Bana ne damadın kravatsız yakası. "İpini çekecek karısı"

Amaaa... Biz İran Cumhurbaşkanı Mahmut Ahmedinejat'la...

Bilmeden istemeden dünür olduk.

Yoooooo... Ne dünür dünürü, ne ateş kömürü, ne de muhtar mühürü .

Kız bizden ya biraz içim yandı.

Kaldır kızım kafanı büyük düğün Tahran'da.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..