Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '14

 
Kategori
Güncel
 

Ahmet Davutoğlu Türklerin milenyum sürüm ( 2)

Ahmet Davutoğlu Türklerin milenyum sürüm ( 2)
 

www.haber7.com


01 Ocak '2010 tarihinde, yanı bundan nerdeyse 5 yıl önce dünya kategorisinde yayınladığım blogumda aynen şunları yazmıştım:

“Büyük Milletler ne zaman, nerede, kimi hangi şarlarda piyasaya sürer kimse tahmin edemez. Hele Türk Milletinin bu yeteneğini dünyada başka hiç bir millet gerçekleştiremez. Bu sav bana ait. Yani, benim içimden geçen bir duygudur. Kabul edenler olur, red edenler olur, başka bir konu. Dışarıdan atamak suretiyle hükümete Dışişleri Bakanı olarak atanan Sayın Davutoğlu göreve başladığı günden beri bu duygularıma tercüman oluyor. Atak tavrı, bilgi deposu intibaını veren vakarlı duruşu, ses tonu, yüzündeki o güleç ama sert tavır açıkçası bana büyük moral veriyor. Eminim ki milletimizin büyük bir bölümü bu dediklerimi hissediyor Davutoğlu’nu görünce. Yakında bütün dünya “ Ahmet Davutoğlu Türklerin Milenyum Sürümü” derse şaşırmayın.”

Bugün 21 Ağustos 2014 Ahmet Davutoğlu AkParti Genel Başkanı ve Başbakan adayı…

Ülke meselelerine doğru bakış açısının bir öngörüsü yukarıdaki satırlarım…

Açıkçası bencilikten sıyrılıp tarafsız bir gözle baktığımda bugüne kadar yazdıklarımla çelişen önemli bir yanlışım olmadı.

Şunu demek istiyorum.

Kendimi yanılmadığım gibi okuyucularımı da yanıltmadım.

Bu noktada sayın MB yazarı Ümit CULDUZ beyefendinin çok değer verdiğim bir sözü aklıma geldi.

“Fikri Takip”

Çok doğru bir kavram…

Hem yazılanları takip etmek ,hem de kendi fikirleriniz arasında çelişkiler yumağına düşmemek.

Bu sözü ben bu şekilde anladım.

Ak Parti 12 yıllık bir parti.

11 yıldır iktidarda ve giderek yükselen bir grafik çiziyor…

Öyle zannediyorum ki Sayın Ahmet DAVUTOĞLU ile bu çizgisini devam ettirecek.

Muhalefet kanadı kongrelerinde bölünmenin eşiğine gelirken, her kaybedilen seçim sonrasında şekli olarak olmasa bile çalışma ruhu açısından bin parçaya bölünürken Ak Parti bu süreçlerden güçlenerek çıkıyor.

Ülkemizin istikrara olan ihtiyacı su götürmez bir gerçek olarak karşımızda duruyor

Ahmet DAVUTOĞLU ve ekibi liderleri Sayın Erdoğan’la birlikte ülkemizde güven ve istikrarın devamını sağlayacaklar ve çok daha güzel günlere gideceğiz.

Çünkü bu ekip ülkenin kangren olmuş bir çok meselesini çözdü, kalanlarını da çözeceklerine olan inancım tamdır…

Sayın Ahmet DAVUTOĞLU’NA başarılar diliyorum….

Sevgi ve saygılarımla…. 

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..