Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Ahududu gibisin

Ahududu gibisin
 

Düşmüşüm yollarına yolcusuyum hayatın
Vursun yerden yerlere, isterse beni yorsun.
Yelesinden yel eser sana koşuşan atın
-- Ahududu gibisin, bazen al bazen morsun
-- Koy başını sineme, bırak orada dursun.

Sol yanına bulutun gölgemi yamaladım
Mendil ettim yazmamı, ucunu oyaladım
Bir sabah uykusuna, bir sana doyamadım
-- Ahududu gibisin, bazen al bazen morsun
-- Koy başını sineme, bırak orada dursun.

Küser miyim sanırsın diken var diye güle
Koşsaydın yine bana, gelseydin güle güle
Ben kendimi atmışım korlara bile bile
-- Ahududu gibisin, bazen al bazen morsun
-- Koy başını sineme, bırak orada dursun.

Sabahlar sana çıkar, yürürken yollarında
Saatleri tüketmem yatarken kollarında
Bakışında gül açar tadı var yıllarında
-- Ahududu gibisin, bazen al bazen morsun
-- Koy başını sineme, bırak orada dursun.

RABATLI yaylaların kapıldım rüzgârına
Yetmedi Karadeniz yüreğimin harına
Takvimler erken bitti, ne kaldı ki yarına
-- Ahududu gibisin, bazen al bazen morsun
-- Koy başını sineme, bırak orada dursun.


05.09.2012- Merkez
Ertürk DEMİRCİ

 
Toplam blog
: 19
: 504
Kayıt tarihi
: 03.05.10
 
 

1954 Artvin doğumluyum... Artvin Öğretmen Okulu mezunuyum... 33 yıl çalıştıktan sonra emekli oldum....