Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '12

     
    Kategori
    Aile
     

    Aile'nin önemi

    Aile'nin önemi
     

    Canım babam, sevgili annem.... Bu sözcükleri söylemeye hasret milyonlarca çocuk varken, ben size söylemekten hep uzak oldum. İçine kapanık, iyi veya kötü duygularının tamamını hep içinde yaşayan kişiliğim oldu. Bunu ilk ortaokul 2. sınıfta farkettim. Sınıfımdaki çoğu çocuk ''ailem'' konulu ödevinde anneciğim babacığım diye yazarken,ben hep annem, babam diye yazdım. Sevgiden uzak büyüdüm denemez. Neden böyle oldu peki?Romantizmden, duygusallıktan nefret ediyorum. Ağlayamıyorum çoğu zaman... Kan, vahşet, acı, ölüm... Bunlar daha yakın benliğime. Sevgimi, aşkımı belli edememek, hayatımda hep sorun oldu.

    Kızım... Tüm yaşantımın anlamı... Lina Naz. Bazen sana bakarken bile çok uzak olduğumu farkediyorum. Seni sevmekten, sarılmaktan, doyasıya öpmekten neden korkuyorum bilmiyorum ama, korkuyorum işte.

    Kadınım... Hayatımdaki en renkli siyahım. Gülçin'im. Belkide ilk seninle öğrendim sevginin bedende verdiği acıyı, yalnızlık korkusunu, soğuk havada bile sıcacık olmayı... Bana çiçek hediye ettiğin gün ne kadar aşık olduğumu anladım sana. Kimse bana çiçek hediye etmedi. Aslında neret ederim bitkilerden ama senden gelince bambaşka birşey göründü gözüme. 11.yılımıza girmemize 13 gün kaldı. Bir yılbaşı akşamı çoban yıldızının altında esirin olmuştum. Üzerinde sarı eşofmanların, yeşilli mavili yeleğin vardı. Bir erkeği ilk anda etkileyebilecek dış görünüşten yoksundun ama, en dipteki karanlığıma bile ışık oldun. Bunları asla senin yüzüne söyleyemeyeceğim. Okumayacaksında biliyorum. O yüzden bu kadar cesurum. Seni çok seviyorum. Hep yanımda kal. Gözlerim en son seni, ağzım ve burnumda en son senin olduğun havayı çeksin. Sevgilim...

    Keşke hep yalnız olsaydım. Kimsesiz olmayı istiyrorum bazen. İnsanların benim yüzümden üzüldüğünü görmek zorunda olmasaydım. Hayat !!! Benimle uğraşmayı bırak artık.İçimde olmak istediğim ^^ben^^i dışarıya çıkarmama izin ver.

    Siz siz olun çekinmeyin asla. Birisi size Seni seviyorum dediğinde, siz ''-ben de^^ demeyin. Kısaltmayın cümlelerinizi. Zaten hayat oldukça kısa... Uzatın uzatabildiğiniz kadar.^^-Bende seni seviyorum^^ diyebilin ki, hayatınzda bir tane daha keşkeniz olmasın. Hayatta hep ^^iyi ki^^leriniz olsun...

     
    Toplam blog
    : 1
    : 337
    Kayıt tarihi
    : 27.11.12
     
     

    1 Ocak 1984 doğumluyum. Açıköğretim  fakültesi işletme bölümü mezunyum. Market işletiyorum. Ayrıc..