Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '19

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Aileler Bir Arada Olmalı

Cumartesi günü zihinsel engelli çocuğu olan bir Aile geldi. Sohbet ettik. Ben Aileye şunu anlattım. Aileler bir arada olursa her türlü faaliyet eğitim kurs olur. Örneğin benim hep hayalim bir spor kulübümüz olsun. Neden olmuyor Aileler bir arada olmadığı için.

Kurslar açılabilir geziler piknikler Eğitimler danışmanlık faaliyetleri yine telefonda bir arkadaşla görüşüyorum. Kas hastası. Kendi kendine çözümler arıyor. Spor yaparak fizyoterapi yapmadan hastalığını yeneceğini düşünüyor. Ben de sporun ve fizyoterapinin aynı olmadığını söylesemde o kendi kendine inanmış. İşte Aileler bir arada olsa bu konuda Uzmanlar çağırır Hocam bu işin aslı astarı nedir çözüm nedir en azından benim hastalığımın yâda engelimin ilerlemesini nasıl durdurabilirim diye tartışırız. Arkadaşımız şu an tıpta çözüm olmayan engellini kabullenmiyor.

Siz durumunuzu kabul ederseniz sadece sorunu kendiniz yaşarsınız ama kabullenmezseniz herkese yaşatırsınız. Bir arada olmak kazandırır. Hele birde bizim gibi kira derdi olmayan ve uzun zamandır aynı yerde olan dernekler için daha iyi olur

Biz Aileleri bir arada olmaya ve birlikte çözüm aramaya davet ediyoruz. Aynı sorunu yaşayan ve belirli pratikleri olan o pratikleri paylaşacak olan arkadaşların olması faydalı olur. Birde neden ben demez ve sadece kendinizin aynı sorunları yaşamadığınızı görürsünüz. Tek başına mücadele moral açısından zaman ve enerji açısından da kayıptır. Gelin Aileler bir arada olalım çözümü tartışarak yol haritalarını birlikte oluşturalım. Salih Arıkan, Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..