Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Ak Güvercinim, Pek Özgür Yiğidim!

Ak Güvercinim, Pek Özgür Yiğidim!
 

Yuvadan kanat çırparken, yavrucağım,Seni yırtıcı pençelerden koruyacağım.


Pır pır eder hop hop eder hep yüreğim,
Sanırsın kopuverecek canım, bir yerim.
Yuvadan kanat çırparken, yavrucağım,
Seni yırtıcı pençelerden koruyacağım.

Sen yeryüzünün on yıldızlı onuru,
Ta Perudan peşine takıldı on uru,
Yırtıcı pençeler kaptı ürkek Onur'u,
Ben nasıl kaybettim canımı, o nuru?

Ak güvercinim, pek özgür yiğidim,
Seni yırtıcı pençelerde yitirdim.
Gözlerim ufuklarda hep seni arar,
Yüreciğim seni yıldızlardan sorar.

Avare avare yürürken sokaklarda,
Yüzün ufuklar ötesinden bakar da.
Uzaklardan selâm getirir leylek,
Güvercinin bir gün geri dönecek.

Nazlı nazlı bir türkü söyler ak karankı,
O sevgililerin en pakı, duaların ap akı,
Ufuklarda uçan güvercinlerin en pakı,
Seni hasretle kucaklamak ister, varan kı.

 
Toplam blog
: 32
: 1827
Kayıt tarihi
: 07.08.10
 
 

1954 doğumluyum. Mersin'de doğdum. Emekli İngilizce okutmanıyım...