Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '12

 
Kategori
Siyaset
 

Akif Hamzaçebi, " İstanbul Birinci Bölge'nin en başarılı Milletvekili" seçildi!

Akif Hamzaçebi, " İstanbul Birinci Bölge'nin en başarılı Milletvekili" seçildi!
 

Akif Hamzaçebi, ödülünü aldı!

Beykoz Güncel Haber Gazetesi’nin “ Beykoz’un EN’leri 2011” isimli anketinde okuyucu oyları ile “ Bölgenin En Başarılı Milletvekili” kategorisinde birinci seçilen CHP Milletvekili Akif Hamzaçebi, ödülünü aldı.

Gazetenin 11 Ekim 2012 tarihinde düzenlenen ödül törenine, Türkiye Büyük Millet Meclisi’ndeki önemli bir görüşme dolayısıyla iştirak edememiş bulunan Milletvekili Akif Hamzeçebi, CHP Beykoz İlçe örgütünün Çubuklu’da gerçekleştirdiği toplu üyelik etkinliği kapsamında geldiği Beykoz’da, ödülünü gazete editörü Arzu Başlantı’nın elinden aldı.

Hamzaçebi: Bu ödül, Beykoz’a olan sorumluluğumu arttırmıştır

Akif Hamzaçebi, plaket takdiminin öncesinde yaptığı konuşmada,Beykoz halkınınkendisine lâyık gördüğü ödül ile ilgili olarak şunları söyledi:             “ Beykoz Güncel Haber Gazetesi benim ile ilgili bir anket yapmış; beni bir ödüle lâyık görmüşler. Ben hiçbir milletvekili arkadaşımdan kendimi farklı görmem. Herkes şüphesiz bölgesine hizmet için çalışıyordur; ancak gazetemizin okuyucuları Beykoz’da bana bu ödülü lâyık görmüş ise, bu beni mutlu etmek yanında, beni çok daha büyük bir sorumluluğun içine sokar. Bu ödül ile benim Beykoz’a olan sorumluluğum daha artmıştır; Beykoz’a olan bağlarım çok daha güçlü olmuştur. Ankara’da sizlerin sesi olmaya çalıştım. Bu akşam benim sorumluluğumun daha çok artığı bir akşamdır; bunun bilincindeyim.”

Beykozlular’a teşekkür ediyorum!

Milletvekili Hamzeçebi, gazetemiz editörü Arzu Başlantı’nın elinden ödülünü almasının ardından ise, duygularını şu sözler ile ifade etti: Bu ödüle tekrar teşekkür ediyorum; Beykozlular’a teşekkür ediyorum. Beykoz Güncel Haber’i böyle bir ödül verilmek üzere vatandaşın nabzını tuttuğu için tebrik ediyor ve Beykozlular’a sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Dediğim gibi, bu ödül ile birlikte büyük bir sorumluluğu omuzlarıma almış oluyorum.” 

 

Haber: Arzu Başlantı

arzubaslanti@yahoo.com

 
Toplam blog
: 230
: 1315
Kayıt tarihi
: 26.08.12
 
 

Doğum yeri: Berlin Siyasal Bilgiler Fakültesi, Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu (Bölüm ve fakül..