Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

09 Aralık '09

 
Kategori
Siyaset
 

AKP destekli icradan kelepir arsalar…

AKP destekli icradan kelepir arsalar…
 

''Ben akıllı olmasaydım, bu kelepiri elden kaçırırdım.'' A. Gündüz

2004 yılında Çakmaklı’nın Büyükçekmece’den kopartılması için büyük gayret sarf eden AKP’liler sırf muhalefet etmek için Büyükçekmece’nin muhtelif yerlerinde bulunan arazilerin gerçek değerinden değil, icra yoluyla sudan ucuz satılması için karar verdiler…

Belediyeye ait arazilerin icra yoluyla yok pahasına satılmaması için konuyu önceki gün meclise ikinci defa getiren Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün’ün ısrarlı ricalarına rağmen AKP’li meclis üyeleri sırf siyasi kaygılardan ötürü ret cevabı verdiler.

Büyükçekmece Belediyesi Aralık ayı meclis toplantısı önceki gün yapıldı. Toplantıya belediyeye ait arazilerin icra yoluyla yok pahasına satılmaması için yeniden görüşülmesi ve Mimarsinan’da yapılması planlanan kültür merkezi’nin yapımı ile ilgili çalışmalar görüşüldü. Teknik bilgilendirmelerin de yapılmasına rağmen her iki madde de sudan bahanelerle AKP’li meclis üyelerince ret edildi. Mecliste konuşan Büyükçekmece Belediye Başkanı Dr. Hasan Akgün; “ Daha önce ret edilmiş bir maddeyi yeniden meclis gündemine getirmek her babayiğidin harcı değildir. Sırf belediyeye ait bu arazilerin icra yoluyla bedavaya gitmemesi için vicdani bir sorumluluk duyarak bu konuyu yeniden görüşülmek üzere gündeminize getirdim” dedi.

Belde belediyelerinin yaptığı borçlardan dolayı borçluların belediyeye ait bu arazilere haciz uyguladıklarını dile getiren Başkan Akgün; “ Bizim derdimiz bu arsaları satmak değil. Bizim derdimiz borçlarımıza karşılık icra yoluyla yok pahasına satılacak olan bu arazileri gerçek piyasa değerinde satarak kamu zararını önlemek tüyü bitmemiş yetimlerin hakkını fırsatçılara yedirmemektir” şeklinde konuştu.

Bu arazilerin kimsenin babasının malı olmadığını Büyükçekmece’nin öz kaynakları olduğunun altını çizen Başkan Akgün konuyla ilgili olarak şunları söyledi; “Ben vicdanen rahatım çünkü konuyu ikinci defa meclise getirdim. Kendilerine defalarca anlattım. Ancak onlar sudan bahanelerle sırf siyasi kaygılardan ötürü Büyükçekmece’lileri cezalandırırcasına arsaların icra yoluyla bedavaya gitmesi için hayır cevabı verdiler. Ne olursa olsun biz halkımıza en güzel şekilde hizmet etmenin yollarını araştırıp bulacağız. 2010 yılında da hedeflediğimiz projeleri teker teker hayata geçireceğiz.”

Ne diyelim! Vatan Millet Sakarya...

Kelepir nedir?

Tanımı / Anlamı:

Değerinden çok aşağı bir fiyatla alınan veya alınabilecek olan şey, okazyon
Örnek: Ben akıllı olmasaydım, bu kelepiri elden kaçırırdım. A. Gündüz

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..