Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '19

 
Kategori
Siyaset
 

AKP’nin Eleştiri Çıkmazı

Böyle şey görmedim, sanki ülkeyi ben yönetiyorum. Adamlar çıkmış ülkenin durumundan şikâyet ediyorlar. Halk şikâyet eder, muhalefet eleştirir, hükümetin öyle bir hakkı yok, eksiklik varsa yapsaydın!

10 maddelik manifesto hazırlamışlar… Başarısızlıklarını ilan ediyorlar. Başarısızlıkta da sorun yok, çok çalışırsın ama şartlar zordur başaramazsın, ama başarılıyız diyorlar.

Hem başarılıyız diyorlar hem de ülkenin durumundan şikâyet ediyorlar, Allah’ım yarabbim!

E şimdi seçim var yeni iddialarla ortaya çıkmak için eskiyi eleştirmen gerekecek, iyi ama eski de sensin!

Olması gereken “Bugüne kadar bir şeyler yapmaya çalıştık bundan sonra daha iyisini yapacağız” şeklinde bir yaklaşım olmalıydı.

Kendinizi eleştirirseniz kendinizle çelişirsiniz çünkü AKP çok uzun bir zaman iktidarda, yapamama mazereti olamaz.

Ben konuya biraz değişik bakıyorum. Uzun bir zaman iktidarda kalındı ama zor koşullarda (terör, mülteci, ekonomi) başarılı olunamayışı aslında normal görülebilir ama AKP halkın güvenini kaybetmemek için başarılıyız diyor, yanlış olan bu.

Bu arada ilave edeyim ülkenin zor durumunun yaratıcısı da biraz AKP’nin kendisi. AKP’nin gayretli çalışmadığını söyleyemeyiz ama bunun dışında yanlışlar yapıldı.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..