Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '18

 
Kategori
Siyaset
 

AKP’yi Suçladığın Zaman Söylediğinle Dönüp O Seni Suçluyor, Ne Desen Neyle Suçlasan O Sen Oluyorsun

AKP’yi Suçladığın Zaman Söylediğinle Dönüp O Seni Suçluyor, Ne Desen Neyle Suçlasan O Sen Oluyorsun
 

“Arsızla yüzsüz geçinmiş” deyimi akla geliyor… CHP AKP’yi FETÖ’cülükle suçluyor, kendisi FETÖ’cü oluyor; hem de bir söylüyor bin karşılık alıyor, söyleyip söyleyeceğine pişman oluyor!

CHP AKP’yi FETÖ’cü diye suçlamadan önce kimse CHP’ye FETÖ’cü demiyordu, AKP’yi alt edeyim derken durup dururken bir de FETÖ’cü oldu.

AKP’liler kurulmuş saat gibi, CHP’nin kendilerine söyleyeceklerine karşı verecekleri cevaplar önceden hazırlanmış. Biri onlara demiş ki, “Ne söylerse aynısıyla suçla”

Hani aynıyla suçluyorlar ve cevaplar önceden hazır ya CHP şaşırıp “Siz dürüstsünüz biz ahlaksızız” dese aynını yapıştıracaklar!

Etik mi, ya boş ver etiği metiği siyasette her yol helal zımbala Bilal!

Akıllara durgunluk veren bir şeytanlık! Bunlarla uğraşılmaz sen haklısın deyip bırakacaksın. Dünyada ne ben böyle bir şey gördüm ne de duydum!

AKP böyle de karşısındakilere ne demeli? Ya görmüyor musunuz adamlara ne söylediyseniz geri dönüp yapıştırdılar, hiçbiri değildiniz hepsi oldunuz.

Keşke Haburu maburu hiç katmasaydınız, FETÖ ile yan yana pozları varmış size ne, az kalsın ayakkabı kutularını da size mal edeceklerdi. Söylediğiniz her şey bumerang gibi size geri döndü. Neyinize güveniyorsunuz? Adamların arkasında 50 televizyon 100 gazete 25 milyon “Haklısın Reis!” var. Senin cenazeni kaldıracak imamın bile yok!

Ben böyle bir tuzağa düşmezdim mesela. Hiç konuşmazdım millet görüyor zaten, Habur’sa Habur olarak kalsın, şimdi sayende Habur Tabur oldu, sen de PKK’lı!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..