Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '08

 
Kategori
Aksesuar / Takı
 

Aksesuar takı ve kadınlar

Aksesuar takı ve kadınlar
 

Takı ve Aksesuar


Bir zamanlar bir sevgilim vardı (başkada olmadı zaten); tatlı, sevecen, cana yakın, onun için dünyaları verebileceğim bir sevgilim..

Takıların müptelasıydı...

Nerede bir takı, aksesuar dükkanı görsek hemen girer birşeyler bakardı..

Parmağında çeşitli ve güzel yüzükler olmasına rağmen, acaba yeni birşey varmıdır, gelmişmidir diye merak ederdi..

Sonraları bu sevgilim nişanlım oldu..

Ama takı sevdası bitmedi...

Ve bir zaman sonra eşim oldu....

Ama inanın bana şu anda bile evde tam 12 adet çantası olmasına rağmen, hala bir çantacı dükkanının önünden geçsek, hemen durur ve güzel bir çanta gelmişmidir diye bakar.

Tabiki kızmıyorum, çünkü o dünyalar tatlısı bir insan....

Ona bütün takılar, bütün aksesuarlar feda olsun....

O benim herşeyim....

O benim dünyam....

Yalnızca merak ettiğim konu, neden kadınlar o kadar çok takıları olmasına rağmen yinede bir yenisini almak ister anlayamıyorum.

Ama olsun ya, sonuçta takı ve aksesuarlar güzelliği güzellik yapan ayrı bir parçadır..

 
Toplam blog
: 12
: 922
Kayıt tarihi
: 31.01.08
 
 

"En büyük kabadayılık efendiliktir" felsefesi ve ilkeleriyle sürdürdüğüm hayatıma, muhasebe mesleğin..