Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Alaturka Popstar..!

Popstar Alaturka programı, diğer programlardan biraz farklı tutmaktayken, dün akşam sanki çizgisini bozmak üzere olduğunu hissettim..

Zaten izlenebilecek doğru dürüst eğlence programları yokken, "eh" diyebileceğimiz programlardan biri olan popstar alaturkayı formatını bozmayalım lütfen..
Bir..

Önceden elenmiş adayları tekrar reytin için yarıştırmaları yanlış..!

İki..

Amaç, sanki jüri üyelerine kapital kazandırmak gibi izlenimlerim oldu..

Reyting ve dolayısıyla kapital düşüncesi, seyirciye sağlıklı yansımalar adına düşünülüyorsa mutlaka olmalı ve olması de doğal..

Ama Üçüncüsü olmamalıydı..

Doksanlı yaşlarını yaşayan, "Akşam oldu hüzünlendim ben yine" ve benzeri birçok bestelere imzasını atmış, büyük çınarlardan.. Semahat Özdenses'i programa çıkarmalarını anlamsız buldum..

Yaşlılar yurdundan alınarak, tekerlekli sandalye ile birlikte sahneye getirilmesi ilk görünürde sevgili Özdenses'e moral açısından iyi olmuştur yorumu yapılabilir ama reyting için düşünüldüyse çok büyük saygısızlık yapılmış olur.. Umarım öyle değildir.. Bana göre bir duygu sömürüsü yapılmıştır..

Bülent Ersoy'un önceki programlardaki bazı sivri çıkışlarına katıldığım de olmuştur ama dün akşamki sevgili Özdenses'e yaklaşımını yapay ve duygusuz buldum.. Diğer sanatcların de yaklaşımları benzeri yaklaşımdaydı.. Armağan farklı gibi geldi.. Olduğu bibiydi..

O fotografla, ülkemizde gerçek sanatcılara verilen değeri ve sanatcılar arasındaki vefasızlığını gördüm..

Bu sefer olmadı Osman Tan..!

Sevgiler..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..