Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatılan Erkek

Aldatılan Erkek
 

Bir erkek karısı tarafından aldatılırsa ne hisseder?

İnanılmaz bir kaosun içinde bulur kendini.

Duygu dünyası paramparça olur, şaşkına döner, delicesine öfkelenir, herkesten gizlediği gözyaşları sel olur akar.

Yani, aldatılan kadının yaşadığı aynı berbat hisleri yaşar.

Erkek aldatıldığında kime öfkelenir?

Karısına mı, kendine mi, öteki erkeğe mi?

En çok kendine öfkelenir, sonra karısına

Daha sonra da öteki erkeğe

Neden önce kendisine öfkelenir?

Nasıl bu kadar kör oldum da beni aldatabileceğini düşünmedim, bu hallere düştüm diye

Karısına öfkelenir, nasıl bu kadar kalitesiz olabildi diye

Öteki erkeğe öfkelenir, karımı benden çaldı diye

Yurdum erkeği aldatıldığında ne yapar?

Akıllı bir erkekse, konuyu mahkemede halleder

Akılsız bir erkekse, konuyu namus meselesi yapar ve uzatır...

Aldatılan erkek hayata yeniden sarılmak için neye tutunur?

Her aldatılan insanın tutunduğu şeye

Çivi çiviyi söker mantığıyla hareket ederek yeni bir aşk arayışı içine girer.

Aldatılan erkek ilişkilere nasıl bakar?

Aldatıldığı için ilişkilere kuşkuyla bakar.

Entelektüellik ve bilinçlilikle, toplumun dayattığı erkek imajı arasında sıkışıp kalan kentli erkek, aldatıldığında ne yapar?

Karar mekanizması devreye girer ve salt erkek olarak olaya el koyar. Nerede yaşadığının ne iş yaptığının, kim olduğunun önemi kalmaz. vs.

Okulda Türkçe derslerinde, ' şair bu mısralarında ne anlatmak istemiş ' diye bir soru olurdu hep.

Olaya böyle bakacak olursak; aldatılmanın kadını erkeği yok.

İnsan olan herkes aynı şeyleri hisseder. Ve bu hisler acı verir ama güçlendirir...

Yine de aldatılmamanızı diliyorum

:) İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..