Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatılan kadın anlatıyor!...

Aldatılan kadın anlatıyor!...
 

İki gün önce, uzun zamandır görüşmediğim bir hanım arkadaşımdan telefon aldım...

Oradan buradan iki hatırdan sonra; ''özledim, görüşelim, bir çay, bir kahve içelim, en önemlisi de anlatalım, biraz dertleşelim seninle'' diyordu!...

O telefon üzerine, bugün buluştuk, konuştuk, gülüştük ve de ağlaştık kendisiyle...

- Kocanın başka bir kadınla yattığını öğrenince onu kıskandın mı peki?
- Hayır...
- Yalancı!
- Akşamları ''başım ağrıyor'' demekten gına gelmişti..

Gülüşmeler...

- İşine yaradı yani bu durum öyle mi?
- Onun gibi bir şey..
- Anlayamadım!
- Diyorum ki; o kadın için üzüldüm bile, bir kadın neden katlanır ki bir başka erkeğe?.. Hele de evli değilse, çocuğu da yoksa zulümden farkı yok ki.
- Kocana olan duyguların ne zamandan beri eksilmeye başladı?
- Ben de ne zaman soracak diyordum! Taa ki benden sakladığı o telefon mesajlarını,e-mail ve chat kayıtlarını bulana kadar.
- Seni şimdi daha iyi anlıyorum..
- Anlayamazsın.. Kayıtlardaki mesaj ve yazışmalarda, benim kocam değil de san ki bambaşka biri vardı..
- Nasıl yani?
- Nasıl olacak, bambaşka biri işte.. O sert adam gitmiş, yerine; yumuşak, romantik, kendine özen gösteren biri gelmişti..
- O kadar farklıydı mı demek istiyorsun?
- Bana "canım" demeyi unutan o adam; ''canım'' diyordu, "aşkım" diyordu, ''bebeğim'' diyordu, halbuki bu sözleri benden esirgeyeli yıllar olmuştu..
- Seni anlamaya çalışıyorum da bu durum seni epey üzmüş olmalı..
- O kayıtlarda okudum.. Hayaller kurmuşlar beraber.. Düşünebiliyor musun, benim dedikodumu bile yapmışlar?.. Sırf bununla da kalsa iyi.. Bir de utanmadan kızımızı konuşmuşlar, o kadın; ''annesine çekmiş demek ki'' diyordu..

Ağlaşmalar..

- Yukarıda ''kıskandın mı?'' dediğim de ''hayır'' demiştin!.. Oysa bu anlattıklarından kıskandığını çıkarıyorum..

- Haklısın.. Hayır derken bile, hırslanıp kıskanıyorum.. Ne garip, hayatımda hiç kimseyi ve hiç bir durumu, böyle ''yakıcı ve itici'' bir şekilde kıskanmamıştım.

- Peki, o kadının yerinde sen olsaydın, ne düşünürdün?

- Fark olacağını sanmıyorum yine ''içim acırdı''

Garip gelecek ama iki kadın arasında kalmış bir erkek, ''araç'tan'' farksız gibi göründü bana...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

 

***

 

Ulaşım ve iletişim bilgileri:

 

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

 

Facebook : http://www.facebook.com/sabiha.rana

 

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 

Milliyet Blog : http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

 

Naberler.com: http://www.naberler.com/Blog.aspx?Web=sabiharana&CID=6076

 

YouTube: Sabiha Rana adlı kişinin profil resmiSabiha Rana

 

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

 

 

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..