Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Hayal mühendisleri

Hayal mühendisleri
 

Ey sevgili, senin için sayfalar dolusu aşk şiiri yazmadım çünkü yazı ulaşılamayan gezegenlere ulaşma hayalinden ibarettir aslında yazarlar ve şairler hayal mühendisleridir ben senin yanında senin sesinle yüzdüm senin parmaklarınla uçtum gökyüzüne. Bunlar hayal değildi ve bunları yazacağım şeyler aslının fotokopisinin fotopisi bile olmayacaktı.

İnsanlar mutluluklarını anlatacak kelimeler bulamazlar ama acılarını anlatacak binlerce kelime bulabilir.

Ey sevgili!

Acı hele aşk acısı depremin altından çıkarılan cesetir de şairler onu denizin altından çıkarılan inci gibi sunar.

Ey sevgili,

Yazmak rüya görmektir.

Aşk ise gerçeğin ta kendisi.

Senin yanındayken rüyaya gerek var mı..

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..