Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatılma' manın formülü

Aldatılma' manın formülü
 

Sevgili hanımlar, hiç düşündünüz mü? Bir erkek kadınını neden aldatır diye?

Düşünmediniz elbette, çünkü “aldatmak” cümlesi bile başlı başına kabul edilemez. Eşini aldatmanın illa bir nedeni, bir sebebimi olmalı “Ben eşimi aldattım ama mazeretim vardı” Siz sayın erkekler “ bende bir erkeğim” oturun k..ınızın üstüne de böyle saçma sapan bahaneler üretmeyin!

Üretmeyin çünkü sevgili bayanların tepesini attırıyorsunuz. Hatta tüylerini diken diken ediyorsunuz. Böyle bir cümleyi “aldattım, mazeretim var” hatta Türkçüden bile kaldırmalıyız.

Hadi hep birlikte bir site kuralım, bu sitenin adına da olmaz böyle bir küstahlık diyelim, cok mu uzun oldu, kısaltalım o zaman, erkekler haddinizi bilin diyelim, bu siteye 5.000.000 defa tıklarsanız “aldattım, mazeretim var” cümlesi de Türkçüden kalkacak diyelim.

Buraya kadar olan kısmı sevgili hanımları mutlu etmiş olabilir. Ama n’olur burdan sonra yazacaklarımda mutlu etsin. Birazcık da olsa düşünmenize sebebiyet versin. Hem cinslerimi de kızdırmış olabilirim, varsın olsun, hatta bana yahu sen nasıl bir erkeksin diyebilirler, hay, hay onu da desinler. Kadınlara karşı bir düşmanlığım söz konusu bile değil. Kaldı ki kadının olmadığı bir yaşam biçimi bile düşünemiyorum. Ama bunu dile getirmeyi bir görev olarak düşündüm

Toplumun kanayan yarası bu, evliliklerin bitmesinin, karı koca kavgalarının artmasının sebebi bu

Aldatılmak! Aldatmak !

İşte size bir erkek kadınını neden aldatırın detayları;

1 ) Cinsel anlam da tatmin olamayanlar

2 ) Cinsel anlamda tatmin olup da “değişiklik arayanlar”

Cinsel anlam da tatmin olamayanlar

Bu kavrama giren erkekler “hanımlar üzgünüm” kadınından beklediği cinsel desteği bulamayanlardır.

Ya eşinin başı ağrır, ya reglidir, ya hamiledir, ya o gece canı seks yapmak istemez vs. vs.

Cinsel anlamda tatmin olup da “değişiklik arayanlar”

Bu kavrama giren erkeklere “hanımlar sizi destekliyorum” aç gözlü, doyumsuz, sadık kalamayan erkek derim.

Bu kavrama giren hem cinslerimi de esefle kınıyorum.

Sevgili kadınlar ; eşlerinizi cinsel anlamda tatmin edin, beklentilerine cevap verin, hala sizi aldatıyorsa da acizane önerim, boşanın!

Cinsel beklentilerine cevap veremediğiniz erkeklerde sizi aldatmaya devam edecektir!

Çok ama çok üzgünüm

Unutmayın ki eşlerinizin sizi aldattığı sizin hem cinsleriniz.

Mazereti olmayan erkekte zaten sizin için bitmiştir.

Bende Haydar Dümen değilim, benden destek beklemeyin.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..