Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Ali Babamız

Efsane bakanımız Ali Şevki Erek’e sonsuz sevgiyle 

Tokat’ta her esere, baktıkça görüyorum. 

“Bunda Şevki babanın imzası var” diyorum. 

Amcamın ve babamın, tüm Tokat’ın dostudur. 

Kalbi sevgiyle atar, haset, kin falan yoktur. 

Bakar sevgiyle gözler, Tokat’ı daim özler. 

Ağzından bal akıyor, bal gibi tatlı sözler. 

O Yüzdendir belli ki, Tokatlı çok seviyor. 

Her gelişte kucakla, sevgisini veriyor. 

Elimizden tutuyor kalbimizi okşuyor. 

Bir telefon açıp da hal hatırı soruyor. 

Sevilmez mi hiç böyle, baba gibi bir insan. 

Tokatlı böylesine , samimiyetle hayran. 

Size uzun ömürler, mutluluk diliyorum. 

Her Tokatlı gibi ben, SİZİ ÇOK SEVİYORUM. 

 

TURAN YALÇIN 

01.Temmuz.2011 Tokat 

 

Ali Şevki Erek 1974-2002 Yılları arasında 5 kere Tokat Milletvekilliği ve Gençlik Spor, Devlet ve Ulaştırma Bakanlığı olarak 3 kere bakanlık yapmış Tokat2ın çok sevdiği bir siyasetçi olup siyaseti bırakmış ama Tokat sevgisini hep yaşatan bir büyüğümüzdür. 

 

 

 
Toplam blog
: 1096
: 1558
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

1967 Tokat'ın  Pazar ilçesi doğumluyum. İşitme engelliyim. İstanbul Üniversitesi iktisat Fakültes..