Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

14 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Alıştım

Şarkıların dili, bahçelerin gülü olsa ne yazar
Şarkılar bana çalmaz, güller bana kokmaz
Gözyaşım aksa, yüreğim yaksa beni bozar
Gözyaşın aksa, yüreğin yaksa bana bakmaz

Yürek yakan gözlerinden vazgeçtim sanma
Sevdam sana aktı seni unuttu deseler kanma
Dünya yalandır bana yalancı diyene inanma
Sana ben yandım sen yalan sevdadan yanma

Sen sev sevil ben senin sevdana yanayım
Yanan ateşinden ben yüreğime köz basayım
Alaylı bakışlara inat yakama gül takayım
Gül takamazsam bari rüyalara yatayım

Kaşların karası altında gözlerin elası
Dudaklardan dökülürse aşk şarkısı
Çatlak dudaklar olur kan kırmızısı
Hayalin bile şiir yazdırır gece yarısı

Deme sakın saçlarına yağmış karlar
Erimiş deme sakın yüreğinde yağlar
Akan yağlar ateşinden yürek dağlar
Vazgeçtiğim hayatım beni sana bağlar

Yıldızlara bakıp gözün yaşın akmasına
Yalancı dostlara kanıp ışık saçmasına
Günahı boynuna deyip aşk sanmasına
Alıştık gerçek aşkı satıp yalana kanmasına

Cebirin Defteri; 14, Eylül, 2010; Altıntaş

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..