Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Alışveriş dünyası...

Alışveriş dünyası...
 

Ararsan beni, ararım seni

Seversen beni, severim seni…

Gelirsen bana, gelirim sana

Diyorsun ve ekliyorsun daha…

Verirsen bana, veririm sana…

Gülersen bana gülerim sana…

Tutarsan beni, tutarım seni…

Ve veya ve de vesaire…

Aritmetik veya geometri…

Fizik kimya ve de biyoloji…

Hepsi de hesap ve kitap işi

Bilmez yüreğim matematiği…

Alışverişlerden düşer yorgun  

Oyun bitti ve kapandı perde,

Ne gel, ne ara, ne de sev beni…

Çek kürekleri yavrum aheste…

Haydi, gülüm yolun açık ola…

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..