Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Sana güle güle

Sana güle güle
 

Sana güle güle


Gönlümü sana açtım kül eyledin

Ömrümü önüne serdim kış eyledin

Aşk mısraları ile şiirler yazdım

İnsafsızca acımadan yırttın attın

 

 

Muhabbet ile gönlüne çiçekler saçtım

Sen acımadan ayakların altına aldın

Bülbül gibi gönül dalına kondum

Sen utanmadan gönül dalını kırdın

 

Yollarda aşk ile yolunu gözledim

Sen eline taş aldın gönlümü taşa tuttun

Kollarımı sevgi ile açtım sarmak için

Sen kollarımı kırdın uzaklara kaçtın

 

Gönlümde sana saraylar kurdum

Acımadan yıktın gittin önüme tuzaklar kurdun

Faydası yok sana sözlerimin aşkımın yakıyor gamın

Sana güle güle uğurlar olsun canına yandığımın

Mehmet Aluç

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..