Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
Siyaset
 

Allah Allah, haberi bulamıyorum!...

Allah Allah, haberi bulamıyorum!...
 

Gündüz manşetten verilmişti haber, şöyle bir okudum ve öyle çok sinirlendim ki, zıplatma sinirlerini, yürü geç bir başka habere dedim, şimdi dönüp okuyayım, hem de gündüzden bir nebze olsun yatıştırmayı başardığım sinirimi yazıya dökeyim de rahatlayayım dedim ama nerede?...

Ara, tara haberi bulamadım…

Konu AKP’nin kapatılmasıyla ilgili Amerika’dan gelen beyandı!

Eee, şimdi kafam bulandı benim… Ne oldu da manşetteki haber uçup gitti?

Neyse…

Şunu öğrendim artık, bilmem gereken bir şey varsa bilirim elbet bir şekilde diyorum ve geçip gidiyorum.

Bir şekilde çıkıyor karşıma, ya birinden duyuyorum, ya okuyorum…

Çok kızdım beyanat veren adama, haberi de bulamadım ki adını yazayım, uçup gitmiş aklımdan gündüzden bu yana…

Adam deyip geçeceğim artık, yoksa yok vallaha da bir art niyetim!

Demiş ki: AKP kapatılırsa Avrupa Birliği’ne giriş hayal olur, vesaire…

Ay ayol, Amerikalının Avrupa Birliği ile ne ilgisi var ki, oturuyor bunu araştırıyor, kaldı ki Avrupa birliği zaten kendi içinde çıkmazlarda, bakarsınız Avrupa Birliği’nin kendisi lağvedilir gider birkaç yıl içinde!

Hoş, Avrupa Birliği sanki Türkiye’yi kırmızı halılarla bekliyor, hala anlayamadık mı sevgilisinden ayrılmak isteyen ama onu kırmadan kendi kendine ayrılmasını bekleyen genç edasında…

Biz de hala “Ama kırmızı gül vermişti bir zamanlar”, “Seviyor ama bağlanmaktan korkuyor” gibi mazeretler uydurup durmaktayız kendimize…

Hani, bir taraftan da takkeli, cübbeli, türbanlı, her şeyden önemlisi ülkesinde tabular nedeniyle kısıtlı yaşayan bir toplumu niye alsın ki içlerine, her bir erkek Tecavüzcü Coşkun potansiyelinde neredeyse, Pippa Bacca’yı unutmadım ben hala!

Kaç Avrupalının unutamadığı nice kızları, kadınları vardır, tecavüz sonrası ama öldürülmüş, ama öldürülmemiş…

Şimdi, Amerikalılar acıdı mı acaba Erdoğan’ın “Müslümanlar zor durumdalar Türkiye’de” diye ağlamasına diyeceğim, ıhhh, bu değildir elbette ki neden!

Ay, nedir, nedir diye çok da düşünmeye gerek de yok bence, güçler, sözler, danışıklı dövüşler…

Acaba niyetlerinin çok ortaya çıktığına Erdoğan’da mı kızdı, tez haber uçurula, kaldırılsın o haber bir çırpıda!” dedi?...

Kendimi bildim bileli Amerika böyleydi, genç kızlığım geçti, genç kadınlığım da… Orta yaşlı bir hatun oldum, Amerika hala “Kapalı kapılar ardında Washington” standardında!

Kaç yaşındaydı ki Sayın Erdoğan, evinden oturduğu yerden üç-beş satır karalayan kadın olarak biliyorsam ben, muhtemel değil midir bilmesi, hani kimsenin günahını almak istemem ama, düz mantıkla günah da sevap da ortada değil mi?

Bile bile lades ise, ortada bit yeniği aramak da gerekmez mi yani?

Gülgün Karaoğlu

Haziran,26/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..