Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ALLAH DOSTLUĞUNA GİDERKEN

Uzun seslenişlerle

Seslenirim Allah’ıma

Çok sık olarak

Şöylesine

Allah’ım

Saygılarım

Sevgilerim

Minnet duygularım

Şükran duygularım sana

 

Yaratanım sensin

Yaşatanım sensin

Sağlığımı sana borçluyum

Sevgili Allah’ım

 

Sevgine muhtacım

İyiliğine muhtacım

Sev beni

Sev beni

Sev beni

Sevgili Allah’ım

Sev beni

 

Çok iyi biliyorum sevgili Allah’ım

Sen seversen

Ben mutluluğu yaşarım

Sevilen sayılan olurum

Saygı yayarım çevreme

Sevgi yayarım aynı şekilde

Asık yüzleri güldürürüm

Umutsuzları umuda geçiririm

 

Çünkü Allah’ım

Çünkü

Çünkü

Sen busun

Sevgisin

Saygısın

Sevgi yayansın

Saygı yayansın

Olmazları olduransın

 

Sana sığınanları

Kucağına alır sıkıntısız kılarsın

Bu da Allah’ım

Umutsuzluğu terk edip

Umuda yol almaktır

 

Çok iyi biliyorum Allah’ım

Çok iyi biliyorum

Sen gerçekler gerçeği dostsun

Dostuna el verirsin

Dostunu sıkıntılardan kurtarırsın

 

Dileğimdir Allah’ım

Dileğimdir

Gerçek dost kabul et beni

Sıkıntılarımı gideriver

Şunu tekrarlıyorum Allah’ım

Sen teksin ve yaratansın

Sen doğruyu kucaklar yalanı kovarsın

İyiliği karşılıksızca yaparsın

Barış yaratırsın

Barış bozanları engellersin

 

Sev beni Allah’ım

Sev beni

Sev beni

Sev beni

Sevebileceğin hale getir beni Allah’ım

 

Koru beni

Kötülerden

Kötülerin kötülüklerinden

Ve

Sevgili Allah’ım

Her türlü hastalıklardan da koru beni

Koru beni

Koru beni

Koru beni Allah’ım

 

Dualarımı

Sana havale ediyorum Allah’ım

Allah’ım

Allah’ım

Allah’ım

 

 

 

 

 


 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..