Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Güncel
 

Allah hiç kimseye bir daha " Üşüyorum" dedirtmesin

Allah hiç kimseye bir daha " Üşüyorum" dedirtmesin
 

http://www.bbp.org.tr


Oo..

Oo.. 7, 5 yıllık hapishane hayatının 5, 5 yılını 2, 5 metrekarelik hücrede geçiren, 26 gün gözleri hiç açılmadan tavana asılarak vucudunun değişik uzuvlarına ceyran verilerek işkence gören, “ hadi bu kadar sana yeter, şimdi çık git ” denilip, bu adaletsiz dünya da geciken adaletin mağduru ve mazlumuydu.

Hiç kimse geçmişte yaşanılan bu rezaletlere bir şey söyleyemedi.

O, bir tek o, hırsa kapılmadan “İşkence gördüğümüz için işkence bir insanlık suçudur.“ dedi.

Sağ duyulu seçmen Peygamber sabrı ile seçim öncesi o kötü manzaralı mitinglerde siyasi liderlerin pervasızca yapılan horoz dövüşü kavgalarını izledi.

Hiç kimse bu yaşanan rezaletlere bir şey söyleyemedi..

O, bir tek o, hırsa kapılmadan “Kavgalardan geldiğim için kavganın hiçbir işe yaramadığını öğrendim. Hiç birimizin bir garantisi yoktur. Burada oturanında, ayakta duranında. Bir saniyenize bile hakim değilsiniz. Bir saniyesine bile hakim olamadığınız, hükmedemediğiniz bir hayat için, bir dünya için, bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur. Bundan böyle, dik durun, düz yaşayın, düz durun, düz yürüyün, doğru gidin." dedi.

O, bir tek o, sırça köşklerde yaşayıpta, gazelden nutuk atanlara nasihat üstüne, nasihat etti.

O, bir tek o, Türk İslam dünyasının Özgürlüğü ve bağımsızlığı için önce kendi ülkesinin zindanlarında titreyip sonra da Maraş ın dağlarında üşüdü.

Ve o gitti.

Giderkende ardından bakan gözlere zirvelerin o soğuk ruzgarlı kar tipilerini estirip " ANAYURDUM İÇİN ÇOK ÜŞÜDÜM ANNE " dedi

Allah ÜLKEMİZ de hiç kimseye bir daha " ÜŞÜYORUM" dedirtmesin.

Seni çok ama çok özleyeceğiz YAZICIOĞLU..

 
Toplam blog
: 97
: 1839
Kayıt tarihi
: 13.03.07
 
 

İnsanım, eşitlikten ve hak’tan yana olan. Hiçbir şeye duyarsız olamadım. İnsanım ve merak ediyoru..