Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '17

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Allah Seni Islah Etsin

Allah Seni Islah Etsin
 

Salih Arıkan


Bu gün öğlen derneğe geliyorum. Sokağımızda Konak belediyesinin olmadığını iddia ettiği manava mal indiriyorlar. Araba tam yolun ortasında. Zaten kaldırımlar her yer Arabayla dolu. Adam kamyoneti öğle vakti sokağın ortasına bırakmış. Bende geliyorum. Adamın biri beni tutuyor. Bende ne tutuyorsun diyorum. Hem yolu kapatıyor. Güya bana yardım ediyor beni tutuyor. Bende beni ne tutuyorsun diyorum. Öyle ya hırsızı var uğursuzu var izinsiz bedenime dokunulmasını istemiyorum. Adam diyor ki Allah seni ıslah etsin bende adama diyorum Allah beni niye ıslah etsin. Hem benim geçişimi engelleyip konak belediyesinin olmadığını iddia ettiği manava yük indiriyorsun hem de bana kızıyorsun. Gerçi bu işler günlük hayatımızın parçası oldu böyle gelmiş ama asla böyle gitmeyecek. Hukuki mücadelemiz sürecek. Kamuoyu çalışmamız deva ediyor.

Salih Arıkan ,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..