Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '10

 
Kategori
Güncel
 

Allianoi Antik Kenti ve Acı Son...

Allianoi Antik Kenti ve Acı Son...
 

Antik değerler de ne oluyormuş...

Baraj kuralım tarih üzerine...Araziler sulansın...

Sulak kafalar...

Kafasız sahipler...

Tepkisiz kentliler...

Kentin davulcuları...Sahte zurnacılar...

Kent ,elden gidince salya sümük ağlayanlar...

Ölü toprağı serpilmiş canlılar...

Tepkisiz güruhlar...

Arkeolojik değer mi...O da ne...

Bizim muhtar,antik eserlerle WC tuvaletinin duvarını örmüş diyenler...

Tarihine sahip olan en vatansever,en yurtseverler...En patates severler...Ennn sulak kafalar...

Petrol 4 milyon mu olmuş...Hayret ben görmedim diyenler...

Petrol zammına tepki veren arkadaşlarını gammazlayanlar...

Hakkını aramaktan aciz kullar...

En tepkisiz kentleşme sürecinde geriye gidenler...

İşte müjdeli haber...

.........


İzmir 2 No'lu Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu, Bergama'daki Allianoi Antik Kenti için ‘acı son’ anlamına gelen kararı onayladı.

Kurul’un 8 Aralık 2010 tarihinde yapılan toplantısında Yortanlı Barajı'nın faaliyete geçirilmesi konusunda kültür varlıkları açısından sakınca olmadığına karar verildi.

Böylece Allianoi'nin sular altında kalmasının önündeki son engel de kalktı.

.........

Yani Allianoi bahane...Tepkisizlik şahane...

Bana ne karrrdeşim...Antikacılar düşünsün...

Bana ne kardeşim...Devlet düşünsün...

Bana ne kardeşim...Ben biraz laik,demokrat,az domates soslu...acısso katkılı milli hisleri güçlü bir maneviyatçıyım...

Bana ne ...

Bana,* Are you sleeping * marka şarkılar söyleyin...

Yok böyle bi şey...

Aynen öyle...

Söyleyecek bir şeyi olamayanların en uzun cümlesi :Aynen öyle...

Yok Böyle Dans...Yarışma var ...yarışmaaaaa...

Piyango biletim şahane..

TV dizilerinin en manyak hastasıyım...

Hele bir kavga çıksa da içine dalsam anasını satiiimm...

İtişme,kakışma varsa ordayım...Severim çamura konan sinekleri...Bir de otlanan inekleri...

Şimdi Allianoi nin üzeri toprakla kapanmış....

Ölü toprağı...

Üzerine ölü toprağı dökülmüş tüm canlılar...

Yaşıyor musunuz sanki...

Buna da yaşamak denilirse tabi...

Bana ne kardeşim...İşime bakarım...Sütümü içerim...Az sonra da yatarım...

Antımızı ,nutukumuzu, okumadan da yatmam...

Barajın altında kalan kalsın...Bana ne...

Bergama,İzmirin ilçesi...İzmir büyük şehir...

Çağı değiştiren Gazinin aşık olduğu kent...

İzmir en duyarlıların yaşadığı kentti...

Ya şimdi...

...........

http://www.allianoi.org/tu/son-haberler/basindan-antik-kente-girdiler-2.html

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..