Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Alnımdaki çizgiler,

Alnımdaki çizgiler,
 

Mustafa Tanrıverdi


Alnımdaki sıra, sıra çizgiler,

Onlar birden ziyade yol izler,

Onlar benim hüzünlerim, ezgilerim,

Her biri ayrı, ayrı hatıram, nişanem,

Bu çizgiler benim hayat hikayem,

Fideydim, fidan oldum, Ağaçtım çınar oldum...

*****

Onlar benim vakur duruşum, tarzım,

O çizgilerz benim cefam, terim, alın, yazım,

Onlar zor yıllara yenildiğimin belirtileri,

Yürüdüğüm, yorulduğum yolların izleri,

Bu çizgiler, benim hayat hikayem,

Fideydim, fidan oldum, ağaçtım çınar oldum....

*****

O çizgiler uykusuz gecelerin rengi,

Yavruyu kaybeden koyunun yüreği,

Ceylanı gelmeyen dağların depremi,

Hasretle beklediğim, seher vakitleri,

Bu çizgiler, benim hayat, hikayem,

Fideydim fidan oldum, Ağaçtım çınar oldum...

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..