Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
Okunma Sayısı
43227
 

ALO 186 (Elektrik Arıza) TEDAŞ'ın (ya da hangi kurumunsa) işkence aracına dönüşmüş durumda...

ALO 186 (Elektrik Arıza) TEDAŞ'ın (ya da hangi kurumunsa) işkence aracına dönüşmüş durumda...
 

Manavgat’a 20 km uzaklıkta olan Kızılot, Gencerler ve Okurcalar'ın belli kısmına tam 35 saat elektrik verilemedi... Türkiye'nin bu turizm bölgesine 35 saat elektrik verilememesi başlı başına facia... Bu bölgede birçok büyük otelin yanında yüzlerce de küçük işletme var... Büyük oteller jeneratörleri sayesinde bu olayı atlatabildi… Olan küçük işletmelere ve burada oturanlara oldu… Ayrıca yazlarını tatil sitelerinde geçirenlere… Neyse asıl konumuz bu değil zaten...

18.06.2013 salı günü öğleden sonra 3 sularında elektrikler kesildi... Buralarda elektrik kesilmesi rutin olduğundan önce kimse aldırış etmedi... Olabilir dendi... Akşama doğru ise telaş başladı ve her medeni insan gibi elektrik arıza aranmaya başlandı... Alo 186 dan gelen yanıt şöyleydi: Elektrik direğine bir kamyonun çarpmış... Kablolar yerlerdeymiş... Tüm ekipler onarmaya çalışıyormuş... Saat 11 doğru elektrikler gelirmiş... Bu 11 bir başka komşuya 12, bir işletmeye gece 01 olarak söylenmiş... Olabilir, normaldir... Bir çok ev sahibi ve işletme telaş etmeden uyudu, dükkanını kapattı... Nasılsa gece elektrik gelecekti...

Ancak hiç öyle olmadı... 186 Çarşamba sabahı arandığında elektrikler önce öğleye, öğlen arandığında akşama, akşam arandığında gece 12 de gelecek dendi... Ve Perşembe gecesi gece 2 civarı gelebildi elektrik...

Şimdi gelelim asıl konuya: Alo 186 yani elektrik arızanın insanlara işkencesine... Arıza olabilir, doğaldır... Arıza büyükse 35 saat değil, 350 saat sonra da tamirat gerçekleşebilir... Bu da doğaldır... Ancak insanlar oyalanmaz, doğru bilgi verilir ve kullanıcılara önlem alması önerilir...

Bir iş yeri sahibinin sesi hala kulaklarımda: ''Dolabımda bozulacak et, peynir, yoğurt var... Lütfen elektrik gelmeyecekse söyleyin, önlem alalım...'' Gelen cevaba inandı ve sabah epey malzemesi çöpe gitti... Ya evler? İnanın şu an bu bölgede her evden kokmuş yiyecek atılıyor çöplere...

Garip olan 186 arayan birçok kişiye, ''isterseniz bizi TEDAŞ'a şikayet edebilirsiniz'' denilebildi... Demek ki öyle güveniyorlar ki doğru yaptıklarına yada sözleşmelerine, 35 saat halkı oyalamalarına yapılan şikayetlerin sonuçsuz kalacağına eminler...

Bu çağda bir arızasının tahmini onarım süresini hesaplayamayan bir kurum olabilir mi sizce?  

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Arızanın tespitinden sonra tahmini onarım süresi arıza çağrı merkezine bildirilmelidir. Fakat asıl önemli olan arıza bildirimlerinin tek merkezden alınması bence. Aslında bu merkez bildirilip de ilgilenilmeyen arızaları şikâyet merkezi yapılmalıdır. Yani, her aboneye kendi arızasına muhatap olacak birimin telefon numarası abonelikle birlikte verilmelidir.

Muharrem Soyek 
 05.09.2015 16:29
Cevap :
Selam Muharrem bey... Dalga geçiyorlar hissini daha yoğun yaşıyor halkımız... Çünkü hiç bir olayda doyurucu açıklama yapmıyorlar ve telefondaki kişiyle kavga ediliyor... Önerileriniz çok önemli... Saygılar...  07.09.2015 8:23
 

Her kurumda laçkalık diz boyu.İzmirde yeni açılan bir Özel Hastanenin yangın merdiveni olmadığını BİMERe bildiren halk suçlu çıktı.

Mesut Selek 
 20.06.2013 13:34
Cevap :
Merhaba Mesut bey... Yaşadığımız, gördüğümüz her eksikliği dile getireceğiz... Başka ne yapabiliriz ki? Saygılar...  21.06.2013 11:05
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 615
Toplam yorum
: 1395
Toplam mesaj
: 33
Ort. okunma sayısı
: 918
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster