Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

02 Nisan '11

 
Kategori
Yurtdışından Bildiriyorum
 

Alo alo..! Sesim geliyor mu..?

Merhabalar... 

Sevgili dostlar ve arkadaşlar..! 


Evet, malesef burada yine internet hizmetleri çok yavaş. 

Alo alo..! Sesim geliyor mu..? 

Dünya'nın en zengin, fakat en tembel üllkesi... 

Bakalım bu blog sayfası acaba nasıl sizlere ulaşacak..? 

Mecburen sizlere özet görsel olarak bilgi verecek olursam 

 

(KSA) - King Saudi Arabia ile ilgili olarak, ancak çektiğim fotoğrafların net görülebilmesi için, resimleri bu kadar küçültebildim... 

Bakalım "Milliyet Blog" sayfasının formatını bozmadan nasıl yayına girecek gerçekten çok merak ediyorum doğrusu. 

Ve resimlerin sayfaya sığabilmesi içinde, elimden geldiği kadarı ile resimleri mümkün olduğunca sayfanın alt kısımlarına doğru kaydırmaya özen gösterdim... 

Bakalım göreceğiz sonucunu hep beraberce... 

Dediğim gibi KSA' daki internetin azizliğinden ancak elimdeki imkanlarla bu kadar hazırlıyabildim "Milliyet Blog" sayfamı.. 

Editörlerin ve siz dost arkadaşlarımın hoşgörülerine sığınarak hadi bakalım "RAST GELE" .. 

 

 

 





 

 




















Şimdilik bu kadar, ancak çok geniş ve detaylı bilgileri zamanı geldikçe, sizlere sıra ile vermeyi planlıyorum... Ancak özelliklede (MB) yönetim ve editörlerindende "RESİM GALERİSİ" ile ilgili yazıların aynı anda yayına çıkartılmasınıda önemle rica ediyorum... 

Bizler burada, çölde mahrumiyet bölgesindeyiz... Eh artık bunada bir torpil olur herhalde.. :-) 

Hepinize çok uzaklardan sevgiler, selamlar ve saygılar sunarım..!
 

Alo alo..! Sesim geliyor mu..? 

NECİP KÖNİ - BISHA / KSA 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..