Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

18 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Velev ki ciddiyim.

Velev ki ciddiyim.
 

Sn. GÜLSE BİRSEL Ne demiş.? VELEV Kİ CİDDİYİM..


Aahh, sevgili dostlar, aahh...!  

Velev ki ciddiyim.  

Gideceğim deyip, gidemiyorum - Kalacağım deyip, kalamıyorum... Demek ki bu bir tutkudur.  

Pardon unutmadan hatırlatayım, benim zaten ana kategorim " Blog " muş. Eee onun içinde kimseciklerden izin almadan gider ayak yazabilirim herhalde. :-)  

Yok canım (MB) yi terk etmiyorum, bir müddet de olsa sevgili anavatanım TÜRKİYE' mden uzak kalacağım. Fakat orada da şayet imkanlarım uygun olursa sizlere bir kaç satırda olsa karalama yapmak isterim doğrusu.  

Gelelim, birbirlerimizi kırıp dökme işlemlerimize...  

Ben burada aşağı yukarı her zamanda olmasa dahi yaklaşık dört yıldır kendimce bir şeyler yazarak ve sizlerle paylaşmayı uygun görerek, ayakta kalıp, bir dala tutunmaya çalıştım. Pardon bunu başarıp başaramadığımıda elbette ben burada bilemem tabii ki. Bunun takdiri ise, beni gerçekten tanıyan sevgili arkadaşlarımın ve dostlarımın takdiridir.  

Elbetde bu dört yıllık sürede benimde burada çok güzel anılarım ve hatıralarım olduğu gibi, bir iki küçük tatsız ve beni gerçekten üzen hadiselere de, ister istemez şahit oldum. Ancak her insanoğlu gibi bende etten ve kemikten olduğuma göre mutlaka benimde hatalarım ve günahlarım olmuştur, istemeyerek ve de farkına varmadan.  

Benim felsefem hayatta daima yapıcılık üzerine inşaa edilmiştir. Belkide bilmem acaba mesleğim icabı mı.? :-)  

Tabii ki şaka bir yana, burası sanal bir ortam olduğu için bir çoğumuz birbirimzi burada ancak yazılarımızı okuyup, birbirlerimize yazdığımız yorumlardan tanımaya çalışmaktayız.  

Okuduğumuz yazıları ve yazdığımız yorumları beğenmeyebiliriz, bence bu da çok normaldir. Hiç bir kimse birbirinin düşünce ve fikirine uymak zorunda da değidir. Ancak buradaki en önemli ve büyük nokta ise " Sevgi ve saygı " olmalıdır. Bu kurala eminimki büyük bir çoğunluğumuzun hem fifkir olduğuna ben bütün kalbimle inanmaktayım.  

Tabii ki ben bu yazımda burada kimseye eğitim, terbiye, adap ve kural nedir şeklinde bir ders verme niyetinde olmadığımı ve haddimede düşmediğinin bilinci içindeyim. Yanlış anlamalara da meyal vermemek için bunuda burada belirtmek olduğumu hissettim.  

Şöyle boş zamanımı değerlendireyim deyip, özet olarak kısaca tanıdığım geçmişteki dostlarımın ve arkadaşlarımın blog sayfalarına baktığımda, malesef ki çoğunun (MB) yi terk etmiş olduğunuda üzülerek tesbit etmiş oldum.  

Elbetde ki bir " Nedenleri...? Niçinleri...? " sebepleri olmuştur kendilerince... Ancak burada bulunan bizler ne kazandık...?  

İşte bunun da geriye dönük bir muhasebesini yapmak aslında hepimize, yani (MB) olarak yöneticisiyle, editörüyle, yazarıyla ve okuyucusuyla bizlere düşer herhalde. :-(  

Evet, sevgili arkadaşlar ve dostlar,  

Gideceğim deyip, gidemiyorum - Kalacağım deyip, kalamıyorum... Demek ki bu bir tutkudur.  

Hepinize sonsuz sevgiler, selamlar ve saygılar sunarım...  

NECİP KÖNİ - ADANA / TR  

 

* RESİM *  

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTTadKh8MCVkLru8VDwkd2sYgOj7u6rb0X1CfNWq7noHHwVaKoTWnf5THzF 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..