Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Altınova'da sel!

Altınova'da sel!
 

bu sabah çektim


Balıkesir'e bağlı Ayvalık İlçesi Altınova'da sahil sular altında kaldı. Haftalardır aralıksız yağış alan bölgede önce şiddetli lodos denizin kumsalı götürmesiyle başladı. İlerleyen günlerde de şiddetli fırtına ile devam eden yağmur dur durak bilmedi.

Dün akşam saatlerinde şiddetini iyice artıran yağmur, Altınova Madra Baraj'ının 6 kapağından 2'sinin güvenlik nedeniyle açılmasıyla daha bir celallendi ve sahil'i sel aldı. DSİ ve Belediye ekiplerinin yaptığı kontroller birçok evi su basmaktan kurtaramadı. Hala sık sık kesilen elektrik ve bazı evlere su verilememesi hayatı olumsuz etkiliyor.

Üç yıldır uzun aralıklarla yaşadığım Altınova sahilinde ilk kez rastladığım allahtan can kaybı olmadan atlatabildiğimiz bir mevsime şahit oldum. Sabah erken saatlerde telefon sesine uyanıp camdan baktığımda gözlerime inanamadım. Dört tarafımız sularla çevrili küçük bir ada gibiydi adeta. Evde iki gün idare edecek kadar su ve ekmek olduğunu görünce şükrettim. Şimdilik evde mahsur kaldık ve bu kaçgün devam edecek henüz belli değil. Kendi adıma pek şikayetim olmasa da zemin katlar, site çalışanlarının evleri ve market sular altında kaldı.

İşte hayat...

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..