Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Ama bu i...lik ya!

Ama bu i...lik ya!
 

Şöyle popüler olacak ve para kazandıracak bir web sitesi yapma hayali var ya serde. Bi garajımız bile olmasa. Gene aklıma bi fikir geldi olmadık yerde. Yapacağım web sitesinde “ama bu ibnelik ya” dedirtecek hikayeler anlatılacak. Nitelik sıralaması yok özünde. O kadar çok “ama bu i...lik” diyecek şey varken mümkün mü?

Gece oturuyorum. Muhabbete pokerle başlamak istiyorum. Nerde? Facebook’da. Az param var. 7.000 – 8.000 $* kadar. O kadar iyi poker oynamalıyım ki kısa sürede o parayı 1 milyon $ yapmalıyım.

Bi kaç el turnuvalarda oynadım. 1.000 $ la katılıp 3 tur oynadığın bir turnuva. 1. Turda 2.000, 2. Turda 15.000, 3. Turda 500.000 $ kazanıyorsun. 3. Oynayışımdan sonra bu kadar parayla bu turnuvaya katılmanın pek mantıklı olmadığına, en az 20.000 $ olması gerektiğine karar verip, kalan 1.300 $ la küçük bahisli bir masaya oturdum. 500 $ la giriş yaptım. 3-4 el sonra parayı kaybettim. Ellerim güzel sayılırdı üstelik. 2. Kez 500 $ la giriş yaptım. A-J geldi elime. Bu kadar parayla 3-5 el dayanılabilen bir oyunda iyi bir el. Rest dedim ve kaybettim. Başkası isteseydi o parayı gene verirdim. Çünkü başka şansı yok. İki 7’li ile kazandı adam.

Ama bu i...lik ya!

Sitenin ismini bu şekilde koyamam diye biliyorum. İçinde i...lik geçen bir şeyi ne iktidar ne de muhalefet kabul eder. Hadi iktidar pek hazetmediğim ahlak kurallarına göre kabul etmez. Tartışmaya gerek görmem. Ama derdimi, bunun cinsiyetçilik olduğunu, özgürlüğe, insan haklarına aykırı olduğunu, cinsel tercihini bir çoğuna göre farklı kullanan insanları aşağıladığını söyleyenlere nasıl anlatacağım? Her ne kadar bu cümle, “i...lik” kelimesini aşağılayıcı anlamda kullanan bir toplumdan çıkmış olsa da, bu cümleyi kullanmanın illaki böyle bir düşünceye sahip olunduğu anlamına gelmediğini biliyorum.

Buna rağmen anlatamıyorsam derdimi bu i...likten başka bi şey değildir.

* Arada doları ‘o’yu biraz uzatarak ve çift ‘L’ kulanarak okumak iyi gelir.

 
Toplam blog
: 7
: 343
Kayıt tarihi
: 17.01.09
 
 

Dinlerim, izlerim, çalarım, okurum. Arada da yazarım. ..