Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Amansız bir hastalıktır özlem

Amansız bir hastalıktır özlem
 

zamansız olsa da,
hüzün, okşadı yanağımı...
hasretliğin, tam orta yerinden vurdu;
yüreğimi..
amansız bir hastalık gibi,
yapıştı ciğerlerime yalnızlığın..
ne yapsam, boşuna biliyorum!
suskunluğuna gömülüyorum,
çaresizce...
bir tebessüm edişin vardı ya,
hani beni sana aşık ettiren..
tüm gülüşlerini topla, gel diyorum,artık!
tut ellerimden...
eksik kalan yanımı senle doldurayım,
sevdanla sarhoşluğun zirvesine çıkalım.
hasretliğin,
beni yitirmeden gel,artık...
seni çok özledim.
 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..