Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
Şiir
 

Kelebek ömründe biter zaman

Kelebek ömründe biter zaman
 

Kelebek ömründe biter zaman,
Serçe yüreğinde yanar yüreklerimiz,
Bir karınca nimetinde,
Güneş yaslanır, göğün buğusuna,
Ağaçlar, suya hasret…
Bir dalında sallanırım ağacın,
Rüzgâr alıp götürür yarınlara;
Yarın ise düşlediğim hayata…
Yolculuğum nereye bilinmez!
Ben serçenin kanadında,
Ağacın dalında,
Bilinmez yolculuklara akıp giderken;
Payıma düşmüş bensiz yaşamda,
Ben olmadan, ‘ben’ ne yaşasın, bu hayat…
Karınca yorgun, serçe aciz bedeninden,
Gözyaşları iner, kelebeğin gözlerinden.

 
Toplam blog
: 47
: 176
Kayıt tarihi
: 16.01.13
 
 

Şiir benim hayatımın dönüm noktası,dile dökemediğim düşüncelerimi yazıyorum. Bir mumun alev çembe..