Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

01 Ağustos '10

 
Kategori
Öykü
 

Anadolu'dan seçme öyküler

Anadolu'dan seçme öyküler
 

çok güzel bir kitap


Merhabalar,

Gül Hanımın sevgiyle yoğurduğu, emek ile dünyaya getirdiği ANADOLUDAN SEÇME ÖYKÜLER isimli kitabımızı okudum.

Gül Hanım sağ olsun bana gönderdiği kitabı gönderdiği gün okuyup bitirdim amma ve lakin bilgisayarım bozuk olduğu için bir türlü yazılarımı yazamadım ve sizlerden uzunca bir süre ayrı kaldım.

Kitabı ilk elime aldığım anda yaşadığım duyguları size anlatamam.

İlk sayfalarını açıp içindekiler bölümünde ismimi ve yeğenimin ismini görünce çok ama çok duygulandım ve çok mutlu oldum.

Elli yıllık yaşantımda ilk defa ismim bir kitabın içinde yer aldı ve bu beni çok mutlu etti.

Demek ki yazarlarımız tüm kitaplarını yazıp yayımladığında aynı duyguların kat kat daha fazlasını his ediyorlarmış bunu daha iyi anlayabildim.

Kitaptaki hikayeler birbirinden güzeldi.

Kimler yoktu ki kitapta öykü veya hikayelerini yazanlar;

Yurdagül Alkan: Gençlik anıları ve Kek macerası

Kadri Kanpak : Türk Kahvesi tadı

Ata Kemal Şahin: Küçük dev adamı, Tinerci çocuğu, Küçük duru hikayesi (çok ağladım okurken)

Erol Işık : Cenap bey isimli ilginç öyküsü, Kemane aşığı bekleyen kadın öyküsü, Neslihanın hikayesi

Sibel Unur Özdemir: Son durak hikayesi, Askerin mektubu (okurken çok ağladım)

Ali Açıkgöz : Kocaman kaya hikayesi

Cansın Erol : Güzel kuş hikayesi

Naile Arslan : Telefon şebekeleri hikayesi, Kuzen Mustafa hikayesi

Ayten Dirier : Öğretmen öğrenci telepatisi

Fahrettin Çitil : Pilot Nehir hikayesi (okurken ağladım)

Turgut Erbek : Muratın anasını kaybetme öyküsü

Nurhan Şahin : Ayşe bebeğin ölüm hikayesi (çok duygulandım)

Sevilay Gülcek Şensözlü: Can yeğenimin eşine olan büyük aşkı ve mutluluğa bakış açısı

Tülin Aksoy : Mor menekşeli mendil öyküsü

Sema Topçu : Asilin asil hayatının öyküsü

Nilgün Akad : Yağmurun hikayesi, Malatya öyküsü

Sema Öztürk : Anneciğinin hazin öyküsü

Emel Yeşilkayalı: Anne ve babasını anlatışı

Hakkı Uysal : Büyük baba oluşunu (gülümsedim okurken)

Zuhal Voigt : Arkadaş hikayesi

Işık Kaplan : Puslu yıllar hikayesi

Melek Çoruh : Çok eskilere gitme öyküsü

Talip Girgin : Ana oğlu helalleşme öyküsü

Recai Şahin : Güzel yürek öyküsü

Sabiha Rana : Anneciğinin hikayesi

Selma Taşdelen : Engelliler ile ilgili öyküsü

Nilüfer Veldet : Saymak ve saydırabilmek öyküsü

Ruksan İldan : Ankara sokakları hikayesi

Fatma İyi bilgin : Eski anılar öyküsü

Meral Yağcıoğlu: Anıt kabir anıları (okurken üzüldüm çünkü ben anıt kabiri 40 yaşlarında 2 kez görebildim)

H.Hüseyin Dulun: Halil ustanın eşeği öyküsü

Gülgün Karaoğlu: Anne ve babasının sevgi öyküsü

Hülya Gülcek : Nacizane benim İki yaşlı kadının öyküsü ve Kavak ve Kabak ağacı öyküsü

Öyküler, hikayeler çok güzel çok duygusal, insanı alıp başka yerlere götürüyor adeta yaşatıyor.

Ben okudum çok beğendim.

Tüm Kitapseverler bu kitabı okumalıdır diyorum.

Gül Hanıma çok çok teşekkürler ediyorum.

Yüreğine ve emeğine sağlık diyorum.

Hepinize sevgiler gönderiyorum.

Hülya-Alyoşa-2010

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...