Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

22 Temmuz '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Ben geldim hoş geldim

Ben geldim hoş geldim
 

ablam çekti


Merhabalar,

Uzun süredir sizlerle birlikte olamadım.

Bilgisayarımın bozulması nedeniyle uzunca bir süre yazılarımla sizlerle birlikte olamadım.

Sizlerden ayrı kalmamak için zaman zaman yeğenlerimin bilgisayarından yazılarınıza ancak yorum yazabildim.

Nihayet bilgisayarım oldu ve kullanabiliyorum.

Sizlerle tekrar birlikte olabilmek ve paylaşabilmek çok güzel, ne mutlu bana, hepinizi çok özledim.

Bu arada hazır bilgisayarımı tamire vermişken biraz İzmirin deniz kenarlarını gezmeye karar verdik.

Bu kez ayrı yarı gezi anılarımı yazmayayım size, hepsini bir yazımda anlatıvereyim istedim.

Sezonu Balıklıova ile açtık ve ilk kez ayaklarımı Balıklıova denizinde suya soktum.

Balıklıova küçük bir balık kasabası ve çok güzel bir yer, insanları sıcacık, köylü kadınları

Denize yakın yerlerde kendi yetiştirdikleri ürünlerini satıyorlar, taze domates, dolmalık biber,

Tazecik salatalıklar, kabaklar, hepsi birbirinden güzel ve taze sebzeler, hanımların gülümseyerek ürünlerini satması da ayrıca çok güzeldi.

Denizi sıcak, çayı güzel, tekneleri küçük ama çok hoş, sahili ve koyu çok güzel bir sahil kasabası ben ve ablam çok beğendik.

Çeşme altı: İkinci gittiğimiz yer, burası biraz bakımsız gibi geldi bana, denizin kenarında pek kum yoktu, plajı yok her insan istediği her yerden girebiliyor denize, ilk başta biraz taşlık denizi ama sonra biraz ilerisi kumlu güzel, daha önceki yıllarda daha güzeldi çeşme altı fakat bu kez fazla beğenmedim desem doğruyu söylemiş olurum.

Ürkmez: Ürkmeze ilk kez gittim, güzel bir yer, insanları sıcak, yardımsever, yol gösterici, denizi güzel, suyu biraz soğuk gibi geldi bana, biraz da derin, fazla kalabalıktı.

Gümüldür: Sık sık gideriz zaten denizi ve kumunu çok severim. Havası bir başka güzel eser gümüldürün, bu kez deniz kenarına yakın çok yeni evler yapmışlar yeni oteller ve pansiyonlar yapmışlar, gümüldür biraz daha gelişmiş ve güzelleşmiş.

Seferi hisar-Akkum: Seferi hisar bu kez çok gelişmiş, yolları ve Teos bölgesi çok fazla güzel olmuş bakımlı olmuş. Akkum ise harika bir güzellikte, denizi biraz söğuk ancak çok güzel.

Yelken sporları çok fazla yapılıyor, izlerken keyif aldık.

Seferi hisarda biraz denize girdim desem yeridir. Çok keyif alınacak güzel ve temiz bir deniz kenarı, ayrıca zeytin ağaçları ile gölgelik alanı oldukça bol bir yer, giderseniz çok beğeneceğinizden eminim çünkü biz çok sevdik ve çok beğendik.

Çeşme Ilıcalar: Gittiğimde gözlerime inanamadım, İzmir kordonu düşünün aynı orası gibi ama insanlar güneşlenmek için kordon da yatıyorlar adeta, çok kalabalık, yatları ve tekneleri çok fazla, denizi kumlu ve sıcacık çok güzel bir yer, biz çok beğendik.

Alaçatı: Orası ayrı bir güzellik, çeşme ılıcalara çok yakın güzel gündüzleri sakin geceleri ışıl ışıl güzel bir yer, sokakları çok güzel evleri beyaz renkli kapıları değişik renkli, çok çiçekli bahçeli evleri ile harika güzel bir mekan, oturup bir şeyler yemek içmek için çok yerleri var,

Çarşısı akşam olunca daha da bir güzelleşiyor ve kalabalıklaşıyor.

Her gittiğimizi yerin akşamları çok daha güzel oluyor.

Bizim oturduğumuz yerin iki ayrı bölgesi ve doğu ve batısı ve denizleri, biz şimdilik kendi yönümüze göre doğu bölgesini gezdik gördük.

Şimdi Allah izin verirse batı bölgesine geçmek istiyoruz.

Batı da Foça, Dikili, Çandarlı, Ayvalık, Burhaniye Ören, Akçay, Altınova, Altınoluk, Şakran, Aliağa gibi yerler var.

Daha önce gitmemize rağmen yine gitmeyi düşünüyoruz.

Yeni geldik, biraz evimizde dinlenmek istiyoruz.

Bu arada bilgisayarımda oldu ve sizlerle bunları paylaştım.

Hepinize ve hepimize Sağlık ve huzur dolu günler diliyorum.

Sevgiler,

Hülya-2010


 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...