Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
Siyaset
 

Anayasayı değiştirirsen, millet vekilleri senindir

Anayasayı değiştirirsen, millet vekilleri senindir
 

Kaç gündür düşünüp duruyorum, neden tutuklu ama ceza almamış milletvekillerine (madem bırakmayacaklardı) seçime girme izni verildi. Öyle ya gizli saklı falan değildi hepsinin yüksek ihtimalle seçileceği belliydi zaten. Seçimler bitince üstelik sonuçlar isim isim resmi gazetede yayınlandıktan sonra mahkemelerin bu işe olmaz kararı almaları bir tuhaf değil mi?

Hem de gerekçe 3 sene geçmesine rağmen delillerin halen tam olarak bulunamamış olması ? Hani derler ya özrü kabahatinden büyük !

Bence bu işin altında başka şeyler var. Herkes muhakkak birşeyler düşünmüştür ama benim aklıma hemen, hükümetin yeni anayasayı hemen yapıverme isteği ile bağlantılı olabilir düşünesi düştü.

CHP nin bu iş öyle kolay değil demeleri ve mahkeme kararlarının ardından Sn. Erdoğan'ın bu ancak yeni anayasa ile düzeltilebilir mesajı benim düşüncelerimi sanki doğrular gibi.

Her ne kadar (bağımsız ! )yargı ile hükümetin ilgisi olmadığını söylense de benim gibi birçok kişiye bunu inandırmak bir hayli zor.

Önümüzdeki günler beni haklı çıkarır mı bilmem ama bu konuda Akp Chp yi sıkıştıracağa benziyor.

Sevgimle...

 
Toplam blog
: 351
: 3216
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Emekli olmaya çalışan bir sanatçı,yazmaktan büyük keyif alıyorum. Kocaeli Gölcük' de oturuyorum e..