Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '12

 
Kategori
TV Programları
 

Ani bastıran bir duygu sağnağı Müge Ökten

Ani bastıran bir duygu sağnağı Müge Ökten
 

Sesi hiç fena değil ve de üstüne üstlük bir de beste yapma yeteneği var Müge Ökten ‘ i… Ama turu geçtiğini öğrendiğinde gösterdiği tepkiyi biraz abartılı buldum… Durdu durdu sonra birden salya sümük ağlamaya başladı… Yok efendim neler neler yaşamışmış, kimsecikler onu anlamamışmış…

Ne yapsın o böyleymiş, her defasında ağlayıp sızlanırmış… Bana ajitasyon kokan hareketler gibi geldi ve doğal bulmadım… Tamam yeteneği var ve sesi de güzel… Ama bu kadar ileri gidip abartmasına gerek yoktu… Bir de onu seçen isim Hülya Avşar …

Avşar kızı ile nerelere gideceğiniz hiç belli değilken, sanki yarışmayı kazanmış edasıyla tripten tribe girmeyi kendimce hiç doğru bulmuyorum… Her neyse, bu benim görüşüm… O an bir duygu dalgası geldi, vurdu geçti yarışmayı diyelim olsun bitsin…

Umarım ilerleyen turlarda yine dram oyununu aratmayacak atraksiyonlarla karşılaşmayız… İnsanların özellerinin biraz kendilerinde saklı kalması gerektiğini düşünenlerdenim… İşte Müge ‘ nin performansının video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/ani-bastiran-bir-duygu-sagnagi-muge-okten-o-ses-turkiye-08102012-video-linki-dahil/#.UMxqJHaQHmE

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..