Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Anılar biriktirdim

Anılar biriktirdim
 

mum ışığında olsanız bile mutlaka yazın...


Anılar
Sadece kısa anılar
Hayatım boyunca biriktirdiğim mutluluklar
Kimi zaman hayal kırıklıkları
Kimi zaman sadece huzur
Bazen heyecanlı
Bazen küçücük umut ışığı
Bazen kızıma yazdığım mektuplar
Ama sadece anılar

Anılar
Sadece küçük anılar
Hayatım boyunca biriktirdiğim gülücükler
Kimi zaman üzüntü
Kimi zaman sadece kayıp
Bazen esrarengiz
Bazen bir ay ışığı
Bazen mum ışığında yazdığım yazılar
Ama sadece anılar

Anılar
Sadece birikmiş anılar
Hayatım boyunca biriktirdiğim gözyaşları
Kimi zaman mucize
Kimi zaman sadece hediyeler
Bazen sevinç
Bazen bir deniz kıyısı
Bazen bahçede içilen bir bardak çay
Ama hayatımın sonuna kadar sakladığım en büyük hazinem

SADECE ANILAR…

 
Toplam blog
: 24
: 993
Kayıt tarihi
: 10.05.08
 
 

7.sınıf öğrencisiyim. Fotograf çekmek, doga gezileri yapmak, şiir okumak en çok sevdiğim uğraşılarım..