Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Bırakma

Bırakma
 

Elimi uzatıyorum sana...
Tut hadi...
Sımsıkı kenetle...
Hisset sıcaklığını, şefkatini...
Kara bulutları dağıtmak için çıkarıyorum,
gökyüzüne seni...
Hadi gökkkuşağı olalım...
Sen kırmızı ben sarı...
Ben mavi, sen yeşil...
Bitmedi bırakma ellerimi, kenetle...
Hüzün dolu gecelerde...
Sen ay ol, ben yıldız ...
Parlayalım., parlatalım...
Bırakma ellerimi, kenetle...
Hadi...
Biraz da yeryüzüne inelim...

Çocukların arasına girelim...
Oyun oynayalım...
Şarkı söyleyelip...
Gülelim, eğlenelim...
İçimizde hiç ölmeyen...
Yaşayamadığımız çocukluğumuzu yaşayalım...
Bırakma ellerimi , kenetle...
Hisset şefkatini, sevgisini...
BIRAKMA...


fugen





 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..