Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ankara'da yeni yapılan dağ kaldırımlar !!!

Ankara'da yeni yapılan dağ kaldırımlar !!!
 

Büyük Şehir Belediye Başkanı İ.Melih Gökçe !!!


Ben bir Başkentli olarak, Ankaramızda yapılmakta olan kaldırım taşları ile ilgili görüşlerimi yazmak istedim. Tam olarak doğruluğunu bilmiyorum, ama çoğu kişiden, bu yol tadilatlarını İ. Melih Gökçe'nin oğlu tarafından yapıldığı söylenmekte; olabilir, Sayın Belediye Başkanımızın oğlu diye mahrum kalmamalı tabiki, ama bir iş yapıyorsunuz, büyük paralar dönüyor, bari değsin azizim!

Kaldırımlar o kadar yüksek ki; dağ kiti gerektiriyor, elinizde bir halat, ucunda kanca ancak yola çıkabiliyorsunuz!

Bu abartılı bir yorum ama durum bildirimi için başka bir tasvir aklıma gelmiyor...

Azizim, zaten vatandaş geçim derdinde, bir ekmek savaşına kanıyla teriyle girmiş durumda, bari yolda yürürken rahat etsin! Ne gezer; aşırı stresli bir yaşam yetmiyormuş gibi bir de yollarda eve gelme savaşı.

Annem" üç kişinin yardımıyla çıkabildim kaldırımı" dedi. Yazık değil mi, sizin anneleriniz dağcı mı? Açık hava sporlarında madalyaları mı var yoksa?

Soruyorum, şehir planlamacılarına, mimarlara, bu tekniğin bu bilginin içinde olanlara; acaba standart bir yükseklik yok mudur? Bırakın genç insanları , sağlıklı insanın bile zorla çıkabildiği bu yükseklik nedir?

Halka eziyet edenleri yazdığımız da yazı ağır geliyor, peki taşı atanla, taş atılanı aynı kefeye koyarsak, adaletten bahsedebilecek miyiz? Vatandaşın oyu önemli, alanlardaki varlığı önemli, peki yaşama kalitesini kim sağlayacak?

Gereken oy için yapmadığınız hareket kalmıyor, ve çok güzel hareket değil onlar! Ben oy vereyim, sen de namuslu, dürüst, bilgili bir biçimde hizmet et!!! Gün gelir devran döner sen de o kaldırımdan çıkamaz olursun...

Kızılderili reisin sözüyle yazımı tamamlamak istiyorum, beyaz adam paranın yenmediğini anlayacak, ama çok geç olacak! Çünkü son ağaç kesilmiş (ya da yakılmış!) son nehir kurumuş, son balık ta ölmüş olduğunda!!!
 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..