Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Ankara
 

Ankara mı, İstanbul mu?

Ankara mı, İstanbul mu?
 

Ülkemizin en yaşanası yerleri arasında İstanbul'u rakipsiz olarak görmüştüm hep! Hiçbir yere değişmem demiştim hatta!
Ancak bu gün anlıyorum ki, meğerse yıllar yılı gözümde ne çok büyütmüşüm!
Nede çok övmüşüm ne çok gaza gelmişim!
Ama çok fazla sürmedi bu tatlı rüyadan uyanmam!
Aman eksik kalsın, ben Ankara’dan çok memnunum! 

Çocukluk yıllarımdaki haliyle hatırlamak daha keyifliymiş oysa! 

Geçen hafta yine oradaydım! 

Ama bu defa çok kızdım İstanbul’a, vızır vızır trafiği nefes bile aldırmadı bana! 

Kimi yerlerde kaplumbağa, kimi yerlerde de uçak üzerinde hissettim kendimi! 

Ne etrafıma bakınabildim, nede görebildiğim yerlerin nereler olduğunu anlayabildim! 

Şöyle hafiften bir yavaşlasam, arkamdan daaaaat çığlığı atan bir klakson sesiyle irkilmekteydim çünkü! 

Deniz yolculukları deseniz, İstanbul’u kartpostallardaki puslu haliyle izlemekten farksızdı benim için! 

O halde, bu güzellikleri doyasıya yaşamayacaksam bundan böyle orada ne işim var dedim! 

Pes ettim bu defa, bundan böyle ya bir tur gezisine katılacağım ya da bir daha hiç gitmeyeceğim! 

Kendi ülkemin turisti olacağım yani! 

Ankaramızın gözünü seveyim! 

Gri ve donuk bir şehir olmasına rağmen trafiğimiz sakin en azından! 

Geniş yolları sayesinde araba kullanması daha rahattır ayrıca! 

Daha da önemlisi bir yere gitmek için iki saat önceden evden çıkmaya gerek yoktur! 

Dolmuşta ya da otobüste öyle tıkış tıkış ayakta gitme ihtimali ise İstanbul’a oranla oldukça düşüktür! 

Olsun varsın, denizimizde eksik kalsın!
 

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..