Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '12

 
Kategori
Ankara
 

Ankarada Sosyal Medya

Merhabalar... Bugünlerde çok heyecanlıyım. Şehrimizde Ankaramızda bu sonbahar itibariyle sosyal yaşamda ve iş dünyamızda kıpırdanmalar arttı. Bilirsiniz Ankara İstanbul'a kıyasla daha sakin bir iş ortamına sahip. İstanbul'da başlayan akımlar birkaç sene sonra Ankara'da etkisini göstermeye başlar. Girişimci bir iş kadını olarak bunu gayet net bir şekilde gözlemledim, sıkıntılarını da yaşadım :)

2009'un başında hayatımda yeni bir sayfa açıp bebeğim İKON MEDYA ile sosyal medya alanında yola çıkmıştım. O zaman Ankara'daki firmalara sosyal medyayı internetin gücünü anlatmak çok zordu. Verdiğim seminerlerde yaşadıklarımı anlatırım, üniversiteli arkadaşlar da o örneklere çok gülerler... Şimdi ben de gülüyorum :) Ankaradaki firmaların sosyal medya alanında o günler çok fazla yatırım yapmayacaklarını anlamamla İstanbul görüşmelerime başlamam bir olmuştu. O sayede kendimizi çok daha geliştirme şansımız oldu. Ankara'nın ilk sosyal medya ajansı olarak yola başlamıştık ama 2012'ye kadar ağırlıklı İstanbul markalarıyla çalışmalarımız sürdü, hatta uluslararası projelerimiz bile oldu. Gelelim Ankara'ya... Heyecanlıyım dedim ya... Tüm bu sektör deneyimiyle Kasım başından itibaren Sosyal Medya Akademisine başlıyorum Livka Business School ile. Bugün duyuruların ilk günü ve gelen ilgi beni çok heyecanlandırdı. Bu sene  Ankaramızda da Türkiye çapında sesini duyuracak projeler çıkaracak yeni markalar ve genç girişimciler olacağını düşünüyorum. Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 22
: 710
Kayıt tarihi
: 12.04.11
 
 

Ortadoğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunudur. Stratejik planlama, kurumsal iletişim, p..