Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Anlamıyorum belki de daha çok gencim

Anlamıyorum belki de daha çok gencim
 

Şu erkekleri bir türlü anlamadım.Hani hep yazılır "şu kadınlar ne isterler diye" bende diyorum ki "şu erkekler ne ister"? Ve çözemedim bu yaşıma kadar da.Ya da anlayamadım mı desem?Duygusallık mı? Yok hayır bence değil... Mantık mı? oda değil. Ne kaldı Aşk... Evet sanırım sihirli sözcük bu.

32 yaşındayım. İki ay sonra 33 yaşına girecem girmesinede herhalde bir 33 yıl daha geçmesi gerekecek galiba erkekleri anlamam için.

"Yaşadıklarımdan öğrendiğim birşey var" diyor şair ve bende ekliyorum benimde öğrendiklerim var ama hayat öyle güzel yaşata yaşata öğretiyorki hiçbir zaman unutamıyorsun dersini çok iyi alıyorsun.

Hayattan ne istiyorum? sorusunu hep sordum kendime çok farklı cevaplar verdim bu soruma. İsteklerim dönem dönem değişti ama şunu farkettim ki mutlaka diğer isteklerimin yanında mutluluk ve huzur da istedim tanrımdan.

Erkeklerin ne istedikleri beni hep düşündürdü. Yaşadıklarımdan öğrendiğim kadarıyla heyecan istiyorlar .Acaba yanılıyor muyum bilmiyorum bilen varsa bana da anlatsın lütfen. Kaçamak bir bakış, heyecan, değişik bir tarz yada bilmiyorum nasıl anlatsam. Anlasamda ona göre davransam bilmiyorum. Nedir aradıkları? Bir bilen bir duyan varmı acaba? Ya da kafamı yormasam mı acaba bilmiyorum ki? sanırım bunuda öğretecek hayat..???

 
Toplam blog
: 3
: 930
Kayıt tarihi
: 01.10.07
 
 

1975 malatya doğumluyum. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Biyoloji öğretmenliği..