Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yaşamın güzelliklerini hissetmek

Yaşamın güzelliklerini hissetmek
 

Yorgunum...
Hemde çok yorgun.
Gün içinde koşturmaktan çok yoruldum ya artık.
Yaşamın asıl amacı bu mudur? koşturmak mıdır?
Evet belki bir işle meşgul olmal çok iyi zamanın nasıl geçtiğini bile anlamıyorsun bu sayede. Ancak gün sonunda şöyle bir bakıpta bugün hiç doğayı izledim mi? yada bir çiçeği kokladım mı yada şöyle gürül gürül akan bir suyu dinledim mi diye kendime sormadan da edemiyorum. Yaşamın güzelliklerini hissetmekle mümkündür ancak yaşadığını anlamak. Para kazanmak için koşturuyoruz, daha güzel yaşamak için koşturuyoruz. Birde kendimize birazcık zaman ayırabilsek. Şu hayattaki güzellikleri görebilmek, hissedebilmek ve yaşayabilmek için... Ben bu konuda pek başarılı değilim, yapamıyorum istesemde yapamıyorum... Bilmek yetmiyor uygulayabilmek için. Çok okumakta yetmiyor güzel yaşayabilmek için.İnsan ilişkilerinde başarılı olmakta , sevilmekte, saygı duyulan biri olmakta yetmiyor.Ve bir ömür böyle geçecek belki. Geriye dönüp baktığımda:" ne yapmışım böyle ben" diyeceğim belki de.
Yaşlı ve tombul bir nine olduğumda umarım geçmişimden dolayı mutsuzluklar içine düşmem...

 
Toplam blog
: 3
: 930
Kayıt tarihi
: 01.10.07
 
 

1975 malatya doğumluyum. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Biyoloji öğretmenliği..