Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '07

 
Kategori
Blog
 

Anlayamıyorum?

Anlayamıyorum?
 

Çok ilginç? Bu kadar yazı yazdım bu sayfaya ama sadece okunan yazıların istatistiklerine baktım da yanı okunma sayılarına, okunması gereken yazıların fazla dikkat çekmediğini, aksine öylesine yazdığım yazıların ise harıl harıl okunduğunu gördüm.

En son yazdığım yazımda gazilerimizin hayatını yazmıştım. Eğer o yazının yerine başka bir tür yaşama dair yazı yazsaydım ya da ne biliyim belden aşşağı olabilir kesinlekle daha çok okunurdu.

Bu konu aslında beni çok üzdü. Nedeni ise kadınlar ne ister adlı yazım 1200 kez okundu, Güneydoğu da olan olayların perde arkasını anlatan Kenuykusu ıse halen daha 300 kez okundu.

Neden siz sacma sapan yazılara bu kadar deger verip okuyorda gerklı yazıları okumuyorsunuz? Ve ben bu konuyu bir cok yazıda da gordum . Acaba benmı yanlıs yerde yazıyorum? Yoksa siz baska bırsey mı arıyorsunuz ?

Birde entershan konu var sacma sapan yazılara ılgınc yorumlarda bulunuluyor. Cok acı bır durum. Acı dıyorum cunku bu konuyu bır kac yazan arkadasım ıle konustum ve hepsıde aynı yorumu yaptı.

Umarım bundan sonra okunması gerken yazılara bırazdaha ozen gosterılır.


 
Toplam blog
: 35
: 3162
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Yaşı genç, hayat deneyimi biraz olan, her türlü görüşe açık, sevecen, biriyim... Lise mezunuyum, ..