Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '09

     
    Kategori
    Çalışma Yaşamı
     

    Anlayamıyorum bu hayatı

    Anlayamıyorum bu hayatı
     

    iş hayatı


    Çok hareketli iş hayatı da bu aralar, ülkemizin ve dünyanın gündemi gibi.
    Hadi bizde seçim öncesi dönem ve alışkınız bu hareketliliğe desem de alışamıyorum. Bu kadar hengameye, kargaşaya ne lüzum var onu da anlamıyorum.
    Birileri aday olur ve birileri seçilir, sonra da işini yapar. Tek bu konuya odaklanmak, en önemli şey olduğunu düşünmek sağlıklı mıdır?
    Maalesef herkes başkasının işiyle ilgileniyor. Buradan kimsenin işinden, mesleğinden memnun olmadığı sonucunu çıkarıyorum. Ama neden böyle oluyor? Tek bir konuya odaklanıp o konuda söz sahibi olmak varken, hepimiz herşeyden anlamaya çalışıyoruz ve tabii herşeyden az az anlıyoruz ama çok çok anlıyor görünmeye çabalıyoruz.
    Özellikle kendim hiç yapamadığımdan olsa gerek bir bildiğini bin satan insan tipi çok itici geliyor bana, senin bildiğini sana anlatanlar var bir de. Kendilerinin farkında mı değiller acaba yoksa böylece toplumda çok daha kıymetli olduklarının mı ayırdına varmışlar?
    En kolay olan bu işi gücü bırakıp herkesin kendi başına idareci olmaya çalışması. Tabii ki çok seslilik güzeldir ve olması gereken de budur ama bir düzen dahilinde. Ben fikrimi her zaman belirtebilmeliyim ve sonra kendi işimi yapmaya devam etmeliyim.
    Ne kadar sıkıldım kendinden haberdar olmayıp başkalarının herşeyiyle ilgilenen, fikir yürüten, her zaman olması gerekenleri bilip de hiç birşey yapmayan insanlardan, bazı şeylerin kıdemin, eğitimin, bilginin, kişiliğin, çalışmanın, emeğin önüne kolayca ve fütursuzca geçmesinden.
    SEVGİLER

     
    Toplam blog
    : 1
    : 522
    Kayıt tarihi
    : 16.01.09
     
     

    Hayatı yarılamış bir kadınım. 2 çocuğum ve içi insan sevgisiyle dopdolu bir eşim var. 10 yıldır çalı..