Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anne! bu anneler günüde sana hediye alamayacağım!

Anne! bu anneler günüde sana hediye alamayacağım!
 

Acaba benim annem nasıl kutlardı anneannemin anneler gününü? Ne yapardı? Hediye mi verirdi, sevgi mi? Hediye verecek harçlıklarının olduğunu sanmıyorum. Bence sevgidir.

Anne! Ben de bu sene sana hediye alamıyorum! Almak da istemiyorum! Benim sana hediyem bu sene SEVGİ. Denedim ama biriktiremedim hediye parası. Bence gerek de yok. Televizyonda bir çocuk var; Annesine tek taş almak istiyor, bunun için de babasından borç istiyor. Saçma! Annesine sevgi verse daha güzel olur. İşte benim de param yok, ceplerim boş! Ben anneme sabah güzeller güzeli bir kahvaltı hazırlayacağım. Sonra da işlerinde yardımcı olacağım. En sonunda da bütün gece kucağında oturacağım, yanağına yapışacağım. Binlerce öpücük vereceğim. Tek isteğim annemin mutlu olması. Bunu başarabilirim. Anneme param olmadığını söylemiştim zaten daha önceden. O da bana" Sakın annem hediye alma. Alırsan kızarım" dedi. Ne kadar mutlu oldum anlatamam. Parası olmayan, cebi boş olan arkadaşlarım! Sizde benim gibi yapın. Ona kahvaltı hazırlayın, işlerine yardım edin, sarılın, öpün hatta sizinle birlikte parka çıkarın. Mümkünse de oradan bir çiçek koparıp annenize verin. Ona bu çiçekten daha da güzelsin deyin. Yaşamadığı bir mutluluk yaşar emin olun!

Canım anneciğim! Seni çok seiyorum. Nice anneler günlerine!!

Birde! Annenize şu kadarcık hediye değil, şu kadarcık sevgi verin. Emin olun daha da mutlu olacaktır!..

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..