Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '10

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anne duy sana sesleniyorum...

Anne duy sana sesleniyorum...
 

Annelik gerçekten zordur, zormuş öğrendim... Öğle ablanızın veya abinizin çocuğunuza bakmak gibi bir şey değilmiş kendi çocuğunuza bakmak... Ona duyulan özlem ve inanç daha onu ilk hissettiğinizde kaplar yüreğinizi ve siz annesinizdir artık ANNE...

Beklemeye başlarsınız her yeni muayene için gün sayarsınız özellikle cinsiyet için 4 ayın geçmesi gerekir ya o insanı felaket heycanlandır... Öğrenirsiniz cinsiyetini ve ona artık ismi ile hitap etmeye başlarsınız ben kızımı karnımda taşıdığım 9 ay boyunca hep akıllı kızım, uslu kızım kraliçe kızım, ECEM diyerek okşayıp sevdim her defasında tekmeleriyle cevap verdi bana ve babasına...

O kadar ilginçtir ki onunla yaşadıklarınız bizimki tıpkı bana benzemiş çok seviyordu gezip dolaşmayı yazın nerde düğün görsek oraya giderdik bayılırdı müzik sesine hemen bacağını karnıma dayayıp tekmelemeye başlardı müziğe eşlik ederdi onun müziğe ilgili bir bebek olacağını düşünmüştük ve yanılmadık evde kızımla birlikte müziği bir açıyoruz çılgınlar gibi dans ediyoruz çok seviyor oynamayı konuşanıda dikkatlice dinliyor mama istediğinde mamma diyor emzik istediğinde memme ikisi farklı ha yanlış verdiniz yandınız...

İnanın o kadar dolu ki anneliğin içi anlatmakla bitiremem yaşanılıp görülmesi gereken en güzel duygu Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu düşmanıma bile... Tatmak anneliği 9 ay ya da 7 ay onunla yaşamak çok güzel ilk 4 ay inanılmaz bulantı yapıyor bacaksızlar fakat doğduklarında o melek yüzlerine baktığınızda inanır mısınız o çektiğiniz zorlukları hatırlamıyorsunuz bile...

Hemen bir tane daha olsun istiyorsunuz ben de kızımın bir kardeşi olsun çok istiyordum Allahım nasip etti kızımın bir değil 2 kardeşi olacak öyle görünüyor pazartesi randevum var doktorumla 2 cenin göründüğünü söyledi canım kocamda bende çok heyecanlıyız ikizlerimiz olacak evet hamileyim 2. kez bu muhteşem serüveni yaşıyorum anneliği...

Çok duygusalım bu günlerde 2 çocuğa daha yer açabilmek bir yürekte zor sanırdım fakat hiç zor olmadı inanın onlar öyle bir aşkla ve sevgiyle geldiler ki içime düştüğü anda sevgisinin yeri açılmıştı, ve şunu da öğrendim anneliğin sayısı olmazmış insan milyonlarca çocuğu anne sevgisiyle kucaklayabilirmiş annelik büyüklük, yücelikmiş anne yüreğine sahip olduğum için çok şanslıyım...

4 kişi için atıyor benim kalbim en başta sırası asla değişmeyecek olan canımdan çok sevdiğim eşim, 2. si biricik ilk gözağrım ecem, 3. sü oğlum efe 4. sü kızım melis... Sizleri çok seviyorum geniş ailem benim... )))

İkinci kez anne oluyorum çok mutluyum bu günlerde enerji dolu yüreğim çığlıklarla bağırmak istiyorum ŞÜKÜRLER OLSUN RABBİME SONSUZ ŞÜKÜRLER OLSUN DİYE...

Anne olmayan herkesin bir gün bu duyguyu tatması dileğimle...

sevgiler gönderiyorum hepinize...

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..