Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ey aşk nerdesin?

Ey aşk nerdesin?
 

Herkes için özeldir evlendiği gün... Yıllardır aynı çatı altına girmeyi beklemişse bir de daha da heyecan verici olabilir kimi zaman, fakat genelde şahit olduğum şey çok ilginç. İnsanlar 5 - 6 yıl bekledikten sonra aynı çatı altına girince canavarlaşıyorlar, tüm kötülükleri salıveriyorlar güpgüzelim yuvaya... Çünkü sabırları yok birbirlerine, aşkı o kadar tüketmişler ki, sadece alışkanllık olmuş her iki taraf için de birlikte olmak...

Ne acı aslında acıyorum böyle insanlara bir de sonra boşanınca ' aman aşk da neymiş, öyle bişey yok ' deyip etrafına yalancı mutluluk fotoğrafları dağıtanlara daha da çok acıyorum...

Ben evlilik öncesi yaşanan uzun vadeli aşklara inanmıyorum aşk o kadar uzun süremez ki, uzmanlar bile açıkladı aşkın ömrü 2 yıldır diye, aşk vücudumuzdaki hormonel değişimlerdir bu öyle 5 - 6 yıl asla sürmez, aşkı dönüştürecek birşeyleriniz olması gerekir bu noktada, bunlar sevgiyle başlar, saygı gelir sonra ardında fedakarlık en son gelen de alışkanlıktır. Eğer birinin hayatında alışkanlık olmuşsanız daha fazla kandırmayın kendinizi de eşinizi de, yol verin herkes hayatına baksın, belki aşkı tekrar yaşayacaktır belki size aşık olduğundan çok daha fazlasını bir başkasına hissedecektir, engel olmayın. Yaşanacak çok daha güzel şeyleri paylaşacak çok daha değerli anları olabilir bir başkasıyla...

Ben eşime ilk görüşte aşık oldum ve kısa bir süre içinde evlendik. Ertelemek istemedik aşkımızı, şimdi hem birbirimizi tanıyıp keşfetmeye çalışıyoruz hem de her geçen gün birbirimize olan aşkımız artıyor. Biz birbirimizi eskitmeden evlendik, bence herkes böyle yapmalı. Evlilikte aşkın ölmemesinin sırrı burda saklı olsa gerek...

Aşkınızı eskitmeden saklayın ve alışkanlığı aşkın yakınına bile uğratmayın... En sevdikleriniz hep yanınızda olsun, hayat onlarla anlamlı onlarla güzel...

Eşim benim hep yanımda oldu, ben de onun, eşimin annesinin, canım anneciğimin (benim pamuk şekerim, onu çok seviyorum) onun çok sevdiğim bir sözü var "akıllı kadın kocasını yalnız bırakmaz ' diyor, çok doğru... Ben kocamın hep yanındayım, bensiz kalmasına o istemedikçe izin vermiyorum, çünkü ona aşığım, benim aşkım zamanla sevgiye ve sadakata dönüşecek bunu biliyorum, çünkü eşime inanılmaz saygı duyuyorum ve hayranım.

sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..